Avatar billede ncbr Nybegynder
28. november 2001 - 18:12 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

2 i en spørgsmål

1. Hvornår bliver det muligt at købe domæner som slutter med .EU.

2. domænet med mit efternavn www.riber.dk er forlængst optaget. Er der nogen krav til at et domæne skal bruges ? Siden har set ud som den gør nu i over 1 år, jeg vil gerne bruge den kommercielt. har jeg nogen mulighed for at få den. ejeren vil ikke sælge den.
Avatar billede thaufer Nybegynder
28. november 2001 - 18:16 #1
2. Han har krav på det... Hvis du ikke har et firma med oprethavskrav til navnet. Men riber er relativt normalt, hvilket betyder at du nok får svært med at vinde en sag...
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2001 - 18:16 #2
ka du ikk bare ta riber.nu istedet så?
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
28. november 2001 - 18:16 #3
1. Jeg tror ikke der er noget der hedder .EU domæner !

2. Prøv at tage en snak med DK-hostmaster !
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
28. november 2001 - 18:17 #4
2. Forsat-> Jeg tror ikke du kan tage det fra ham, hvis han betaler penge for domæne afgiften som han skal..!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
28. november 2001 - 18:27 #5
.eu er kommet :

.eu
Foråret 2001
Vil sandsynligvis blive begrænset til selskaber og individer fra EU eller hele Europa

http://www.1-domain.dk/nye_tlds_1st.htm

DGP
Avatar billede ncbr Nybegynder
28. november 2001 - 18:43 #6
DGP>>> problemet er bare at lanceringen endnu ikke er påbegyndt
Avatar billede thaufer Nybegynder
29. november 2001 - 20:54 #7
Takker for pts... ;)