Avatar billede snigermunken Nybegynder
29. november 2001 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er det min firewall eller serveren

Hej lidt letter point til en hjælpsom person.

jeg har lige installeret en firewall og er lidt parnoid over hvad den ikke acceptere. efter jeg har installeret den (10 min siden) kan jeg ikke komme ind på en af mine yngling sider http://www.tranceaddict.com jeg kan ikke finde ud af om serveren er nede eller om det er min firewall der stopper den. jeg prøvede og lukke firewallen ned for at se om jeg kunne komme ind og det kunne jeg ikke. Siden har en historie for at serveren går ned men vil lige være helt sikker.
Avatar billede handmade Nybegynder
29. november 2001 - 12:42 #1
den er nede
Avatar billede snigermunken Nybegynder
29. november 2001 - 12:44 #2
Takker for det gider du svare så får du dine point
Avatar billede victor44 Nybegynder
29. november 2001 - 12:56 #3
Den er ikke nede.

LuF
Avatar billede hobbez Nybegynder
29. november 2001 - 13:25 #4
Den er også fint oppe hos mig.

/Rob
Avatar billede snigermunken Nybegynder
29. november 2001 - 13:29 #5
Nej den er ikke nede mere tak for det, jeg kan da også selv komme ind på den så serveren var nede.
Jeg var bare lidt parnoid over at jeg ikke kunne komme ind på siden selv om jeg ved den tit går ned.
Men handmade du svarede før og skal havde mine point, gider du ikke lige svare så du kan få dem?
Avatar billede handmade Nybegynder
29. november 2001 - 13:31 #6
Takker :-))
Avatar billede snigermunken Nybegynder
29. november 2001 - 13:33 #7
Nyd dem :-)