Avatar billede msmows Nybegynder
30. november 2001 - 22:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nye abonnementsbetingelser

\"Cybercity er ikke ansvarlig for, at kundens besøg på en given hjemmeside bevirker, at der med eller uden kundens kendskab bliver downloadet en fil, der efterfølgende får computeren til at ringe op til højt takserede telefonnumre i udlandet.\"
Et citat fra CC\'s nye abo.betingelser, mon ikke også TDC med flere er ved at sikre sig mod eventuelle sagsanlæg.
Avatar billede egede Nybegynder
30. november 2001 - 23:00 #1
Hvorfor ikke?
Det kan jo heller ikke være deres ansvar, selvom de nok kunne advare mod det...
Avatar billede dar Nybegynder
30. november 2001 - 23:00 #2
Jeg kan da godt forstå dem. Og man er jo også lidt lam hvis man får installeret sådan noget...
Avatar billede msmows Nybegynder
30. november 2001 - 23:00 #3
Helt enig, ment som en oplysning der kunne være interessant at få lidt reaktion på.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2001 - 23:13 #4
Cybercity er ikke ansvarlig for at en evt. indbrudstyv kan bruge dit ADSL modem som slagvåben og baske hul i din knold.

Ej heller kan Cybercity holdes ansvarlig for diverse tab på online aktieinvesteringer som du måtte foretage.

Bla bla bla

Kunne de ikke bare skrive at de ikke er ansvarlige for noget som helst andet end at levere den internetforbindelse man har betalt for? Alt andet er da ens eget ansvar!
Avatar billede hojben Novice
01. december 2001 - 08:51 #5
Dar > din kommentar synes jeg hænger en del i vandskorpen!! Der findes brugere som ikke er ferm til computere (her iblandt min kæreste *G*) og hun eller een af hendes 2 børn har, da de havde alm. modem fået downloadet et sexopkaldsprogram som ringede til Sankt Helene. Der blev heldigvis ikke ringet i alt for mange minutter men dyrt bekendsskab alligevel!

Selvfølgelig er det brugerens eget ansvar men jeg er helt enig med jer i at de bør advare om at sådanne ting kan forekomme.
Avatar billede msmows Nybegynder
01. december 2001 - 22:09 #6
lukker