Avatar billede brice Nybegynder
03. december 2001 - 13:20 Der er 3 kommentarer

HTTP_REFERER virker ikke hvis der redirectes?

Hej!

Er der en anden variabel eller lign. som gør at jeg kan finde ud af hvilken url besøgeren kommer fra?

Så vidt jeg kan finde frem til virker variablen HTTP_REFERER ikke hvis der redirectes i asp.

Mvh

Martin
Avatar billede cliche Nybegynder
03. december 2001 - 13:28 #1
Du kan jo smide det ind i en session på siden du kommer til og så redirecte bagefter
Avatar billede brice Nybegynder
03. december 2001 - 14:51 #2
Nej, for det er et link fra en anden server som redirecter og så er variablen HTTP_REFERER tom...
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2003 - 13:38 #3
Hvaaa brice, skal du ikke lukke? (længe siden man :0))