Avatar billede red_eagle Nybegynder
04. december 2001 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Tilbage til FAT32

Da grafikkortet i min fars comp. ikke understøttes af XP, vil han skifte tilbage til win98.
C drevet er NTFS, og skal derfor konverteres tilbage til fat32.
Hvordan gør man nemmest dette i XP?
Den Pmagic jeg har virker ikke i XP.
Avatar billede resten Nybegynder
04. december 2001 - 19:42 #1
Prøv om du ikke kan gøre det her ellers skal du ha fat i partionmagic 7,0.
højreklik på denne pc/administrator/diskhåndtering/og se så om du ikke kan højreklik på den partion du skal ha lavet om til fat32 og kan du ikke det der skal du ud og købe P,M 7,0 den køre nemlig under xp.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
04. december 2001 - 19:55 #2
Det havde jeg kigget efter.
Nå, så finder jeg bare en at låne PM7 af.
Avatar billede peet-49 Novice
04. december 2001 - 20:17 #3
Du kan bare stikke en win98 bootdisk i, og lave fdisk derfra.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
05. december 2001 - 18:21 #4
peet49->Eh, der ligger en masse data på de andre partitioner...skulle jeg måske have sagt :)

Blev løst ved at sætte han HDD i min XP maskine, og så formatere den fra min stifinder - smart ikk\' :)
Avatar billede resten Nybegynder
05. december 2001 - 18:24 #5
:)