Avatar billede webwizard Nybegynder
04. december 2001 - 20:41 Der er 20 kommentarer

Vurdér denne! ;-)

http://www.friserverplads.dk/jacobberget/duckdex/
Gider i kaste et blik på den: Bare klik på logoet, på main siden, for at komme til main2-siden!

/WebWi@rd
Avatar billede backside Nybegynder
04. december 2001 - 21:10 #1
Meget kedelig side, alt for almindelig. :(
Avatar billede webwizard Nybegynder
04. december 2001 - 21:14 #2
Det er en portal: Logoet kommer snart på, men den skal heller ikke være for sci-fic., eller moderne. Stilren, og flot! Men hvad kan gøres bedre?
Avatar billede jones_net Nybegynder
04. december 2001 - 21:20 #3
Logo bagrundsfarve og site baggrundsfarve er ikke ens i 32 bit farver!!

Stavefejl: Statestik staves \"statistik\", men hvad vil du egentlig vise brugeren den for?? Jeg ved da godt hvad min ip er!!

Hvis det hele skal være i kasser, så sørg for, at kasserne passer sammen i højden i begge kolonner - det andet ser rodet ud.

Hvor står der en hurtig intro til surferen om hvad han/hun kan forvente at finde på siden?? Jeg ville smutte videre meget hurtigt, for jeg aner ikke ret meget om, hvad jeg kan finde på siderne:-(

Måske skal du også vente lidt med en chat, for der er ikke noget værre end at finde en chat hvor man er dn eneste - så føler man, at man er den eneste nogensinde der besøger denne side!!

Ellers pænt og stilrent - ikke noget cutting edge grafik (Tak til Jakob Nielsen...), og pænt billede i bunden (det sort/hvide).

Håber du kan bruge det til lidt:-)

/J
Avatar billede backside Nybegynder
04. december 2001 - 21:22 #4
Jeg ville nok skifte den hvide bg ud med en anden meget lys farve.

Jeg har ikke rigtigt nogen ideer, er selv løbet totalt tør for dem. Min egen side er totalt ugly og jeg kan ikke komme på noget nyt.
Avatar billede lawyer Nybegynder
05. december 2001 - 11:27 #5
Bliver du ikke snart træt af at lave donald duck sider..jeg tror efterhånden du har lagt 10 ud til anmeldelse :)))
Avatar billede magicboy Nybegynder
10. december 2001 - 21:49 #6
hmmmm..... alle har det lay out... :0)

Måske lidt tekst billeder eller noget andet...

ellers er den ok
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:02 #7
Ligner GODT NOK min side , www.your-profile.com .. Samme layout til knap, farverne er ens osv.. hmmm >:-(((
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:04 #8
Jeg vil faktisk vove at påstå at du har tyvhugget koden!!!
</RealOne>
Avatar billede backside Nybegynder
10. december 2001 - 22:04 #9
realone>> Ja, men også et meget brugt design.
Men lighed er der da, ingen tvivl om det.
Avatar billede backside Nybegynder
10. december 2001 - 22:08 #10
realone>> Må nok gi´ dig ret.
Jeg har lige siddet og sammenlignet koderne, der er MEGET lighed.
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:10 #11
.. og så er det jo meget ironisk at det nyeste indlæg hedder » Copyright???  !!
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:14 #12
<!-- Minus AutoDato -->
-> kun i webwriter (han har brugt frontpage)

<SCRIPT>
if (window != top) top.location.href = location.href;
</SCRIPT>
-> Hvad skulle han dog bruge det script til !?

<style type=\"text/css\">

input{
background:ffffff;
font-family:tahoma, verdana;
height: 20px;

}

textarea{
background:ffffff;
font-family: tahoma, verdana;
height: 200px;
width:300px;
}

.Submitknap {
  background-color : #e9e9e9;
  border : 1px solid;
  border-bottom : 1px solid Gray;
  border-top : 1px solid Silver;
  border-left : 1px solid Silver;
  border-right : 1px solid Gray;
  font-size: 11px;
  font-weight: plain;
  height: 18 px;
  width: 50 px;
}

.Submitknap02 {
  background-color : #e9e9e9;
  border : 1px solid;
  border-bottom : 1px solid Gray;
  border-top : 1px solid Silver;
  border-left : 1px solid Silver;
  border-right : 1px solid Gray;
  font-size: 11px;
  font-weight: plain;
  height: 18 px;
  width: 120 px;
}

</style>
-> Tjaa , min style!

<script language=\"JavaScript\">
<!-- Gem koden for gamle browsere

function PopWin(url,h,w) { var ww = 480, wh = 340, leftPos = null, topPos = null;

IE=(document.all)?true:false;
var wh = (IE)?document.body.clientHeight : window.innerHeight;
var ww = (IE)?document.body.clientWidth : window.innerWidth;

if (top.screen){
  if (screen.width){
    leftPos = Math.round((ww-w-10)/2);
    topPos = Math.round((wh-h-29)/2);
  } else {
    leftPos = 50
    topPos = 50
  }

popupWin = window.open(url, \'popup\', \'status,height=\' + h + \',width=\' + w + \',top=\' + topPos + \',left=\' + leftPos + \'\')
}
// -->
</script>
-> Og min popup

<!-- -------------------------------------------------------------------------------------------------- -->
Min ide med at bruge mange noter til at markere noget specielt!

<p align=\"center\" style=\"margin: 2\"><font size=\"1\" face=\"Verdana\">Copyright ©
2001 - <b>DisneyReactor</b></font>
-> Og så sætter han enda DEN ind!!!
</RealOne>

Avatar billede emileej Nybegynder
10. december 2001 - 22:15 #13
>> realone >> backside
Siger det lige een gang til hvis der er nogen der skulle være i tvivl: Det layout er brugt så mange gange før.
Jeg tror ikke at webwizard har hugget designet fra realone. Jeg tror at de begge har fået inspiration fra samme kilde - nemligt http://friserverplads.dk/ hvor begge sider jo ligger *<:)

E-)mil
http://eej.dk
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:16 #14
Hehe .. OG:
<link rel=\"stylesheet\" type=\"text/css\" href=\"1v.css\">
SJOVT nok hedder min css det samme!
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:17 #15
emileej --- Så forklar lige alle de ligheder tak!?
Og sjovt nok INGEN farveafvigelser overhovedet!?
</RealOne>
Avatar billede emileej Nybegynder
10. december 2001 - 22:22 #16
>>realalone
Relax. Da jeg skrev indlægget var det sidste indlæg posted 10/12 2001 22:08:16...
Jeg ser ligheden nu - det er klart en kopi.

>>webwizard
Ikke alene bryder du en copyright, men du er også så dum at du poster beviserne på eksperten.dk - n0t smart...

E-)mil
http://eej.dk
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:25 #17
emileej --- Helt i orden - bare du er enig ;o)

Hvad skal jeg gøre ved sagen bortset fra at forlange at designet bliver slettet!?
Hvad er der af regler om den slags?
</RealOne>
Avatar billede backside Nybegynder
10. december 2001 - 22:27 #18
realone>> Ellers kan du jo kontakte Friserverplads.dk.
Avatar billede emileej Nybegynder
10. december 2001 - 22:32 #19
>>realone
Du har ret til at sagsøge ham, men det er der nok ikke nogen der vil :)
Jeg foreslår at du lige tager en snak med ham på en chat eller noget - skriv til ham.

E-)mil
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 22:36 #20
Jeg venter bare på at han dukker op i denne debat - hvis han ikke er så fej at blive væk!
</RealOne>