Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Test til http://www.eksperten.dk/spm/142752

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/142752

Dette er bare en test fora t se om det virker ordenigt nu.

-MLR
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:38 #1
ddgsg
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:38 #2
jljl
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:39 #3
KODA, der er en forkortelse for KOmponistrettigheder i DAnmark, er en forening, der på vegne af komponister, sangskrivere og musikforlag repræsenterer danske og internationale ophavsrettigheder, når musik spilles i en offentlig sammenhæng - den såkaldte offentlige fremførelse - i Danmark.

Her kan du finde en lang række informationer om KODA, ophavsret, priser for at bruge musik i forskellige sammenhænge m.v. Det er også muligt for medlemmer at anmelde nye musikværker, ligesom aftaler omkring brug af musik på Internet kan ses og indgås direkte via hjemmesiden. Du kan endvidere bestille diverse blanketter i form af KODA-lister til rapportering, og du kan abonnere på vores nyhedsbrev samt få adgang til en elektronisk udgave af vores medlemsblad, KODA-NYT. Spørgsmål og svar på en lang række spørgsmål, som relaterer sig til KODA, ophavsret og Internet finder du i vores FAQ.

Inden du surfer videre, kan du høre Jan Monrads og Mogens definition på, hvad KODA er (mp3 – 1,2mb). For at kunne høre filen skal du have installeret en afspiller, som kan afvikle mp3-filer, eksempelvis Windows Media Player.

PS: Hvis du støder på noget, som ikke fungerer, vil vi vældig gerne høre det. Du er derfor meget velkommen til at sende en e-mail om fejl eller lignende på siden til Internethelpdesk@koda.dk.
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:39 #4
KODA, der er en forkortelse for KOmponistrettigheder i DAnmark, er en forening, der på vegne af komponister, sangskrivere og musikforlag repræsenterer danske og internationale ophavsrettigheder, når musik spilles i en offentlig sammenhæng - den såkaldte offentlige fremførelse - i Danmark.

Her kan du finde en lang række informationer om KODA, ophavsret, priser for at bruge musik i forskellige sammenhænge m.v. Det er også muligt for medlemmer at anmelde nye musikværker, ligesom aftaler omkring brug af musik på Internet kan ses og indgås direkte via hjemmesiden. Du kan endvidere bestille diverse blanketter i form af KODA-lister til rapportering, og du kan abonnere på vores nyhedsbrev samt få adgang til en elektronisk udgave af vores medlemsblad, KODA-NYT. Spørgsmål og svar på en lang række spørgsmål, som relaterer sig til KODA, ophavsret og Internet finder du i vores FAQ.

Inden du surfer videre, kan du høre Jan Monrads og Mogens definition på, hvad KODA er (mp3 – 1,2mb). For at kunne høre filen skal du have installeret en afspiller, som kan afvikle mp3-filer, eksempelvis Windows Media Player.

PS: Hvis du støder på noget, som ikke fungerer, vil vi vældig gerne høre det. Du er derfor meget velkommen til at sende en e-mail om fejl eller lignende på siden til Internethelpdesk@koda.dk.
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:39 #5
Dav med dig odgjgå<jw\'hrwh
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:39 #6
Dielæfes<n\'gn<g
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:40 #7
Hmm.. tror det virker nu =)
Avatar billede mlr Nybegynder
05. december 2001 - 14:40 #8
Lukker dette spm.
Avatar billede Chewie Novice
05. december 2001 - 14:42 #9
DER