Avatar billede thajs Nybegynder
31. marts 2000 - 15:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Varelager i dkr og fremmed valuta 2

ups - planen var at det skulle laves i access!

er der nogen der kan det?
Avatar billede driis Nybegynder
31. marts 2000 - 23:08 #1
Dvs. at det som du beskrev i sidste spm skal laves i Access som en funktionsdygtig database? Det kan sagtens lade sig gøre... men det tager tid, hvis det skal laves ordentligt og kunne bruges til noget - så jeg er ikke sikker på, at der er nogen der vil lave det for points ;-)
Avatar billede thajs Nybegynder
01. april 2000 - 10:56 #2
Hvad pris taler man så om?
Avatar billede hsgroup Nybegynder
26. april 2000 - 23:28 #3
Hvad med at prøve et regnskabsprogram??
Interesseret! så send en mail til Henning@hsgroup.dk
Avatar billede macjensen Nybegynder
28. juli 2000 - 10:41 #4
I omegnen af 1000 Kr. incl moms.
Men du kan jo checke http://www.egholm-gruppen.dk/
der har du mulighed for at downloade en fuldt funktions dygtig økonomipakke der kan det hele.
Brug ikke unødige penge på specialtilrettede programmer hvis det ikke er nødvendigt, det bliver hurtigt meget dyrt.