Avatar billede lawyer Nybegynder
10. december 2001 - 11:11 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

NDW - doh!!!

Jeg har et webhotel hos www.ndw.dk som ligger på unix/php/MySQL. De har ufatteligt mange nedetider....

Jeg skiftede fra azero pga pris/dårlig service (dvs manglende adgang til socket connection) og fordi ndw skulle have en god service, hvilket de også har!!!

Kender I et webhotel der:

Har gode oppetider
billig pris
rimelig service

og som giver adgang til socket connection???
Avatar billede a-tot Nybegynder
10. december 2001 - 11:15 #1
Jeg kan anbefale
http://www.wannafind.dk/
Har PT. ikke haft problemer med dem.
Avatar billede disky Nybegynder
10. december 2001 - 11:15 #2
azero dårlig pris/service det tvivler jeg stærkt på.

Men hvordan tror du oppetid/service normalt hænger sammen med prisen ?

Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 11:18 #3
Viborgnet.dk kan helt sikkert anbefales...
Super support, aldrig nede, verdens hurtigste backbone...!

Men du betaler dog 600 som oprettelse og 3 måneders leje, men derefter er prisen kun ca. 40.- pr måned ;)
Avatar billede disky Nybegynder
10. december 2001 - 11:20 #4
viborg net, er da 100% til grin.

Bare se sagen med de gratis hjemmeside hvor de havde glemt backup.

Kig også på:
http://www.fraud.dk/

Deres backbone er med sikkerhed ikke verdens hurtigste.
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 11:32 #5
er de til grin? Hvorfor har jeg så hørt så meget godt om dem og jeg har ik oplevet nogle fejl overhovedet?

Jeg kan godt se de har en sag hængende på hovedet, men jeg syntes sgu de er ok!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2001 - 11:34 #6
Kig i mit minisite :o)
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 11:36 #7
Tilgengæld har jeg hørt RIGTIG mange dårlige ting fra azero... kender en der har dem nu, og venter bare på at få lov til at skifte webhotel... de sku være ekstrem dårlige til service og har den dårlige kvalitet..
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2001 - 11:37 #8
ultra> Uden at kommentere disky´s mening om både azero og viborgnet.

Så er det vist rigtig hvad disky siger..
http://www.eb.dk/visartikel.iasp?pageid=134419
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2001 - 11:40 #9
lwyer> Kigget lidt i dit spm.

Du skriver at ndw har en god service, men ufatteligt mange nedetider.. Hvad er god service for dig?
Avatar billede lawyer Nybegynder
10. december 2001 - 12:12 #10
For vi måske snakker samme sprog..

Med god service mener jeg at de kan foretage justeringer i rimelig tid og uden et skyhøjt gebyr. At deres åbningstid ikke stopper kl. 16.00

På det punkt kan jeg ikke klage over NDW.

Men når de har så meget nede tid som de har kommer man til at stå som komplet amatør i forhold til sine brugere.

Problemet med Azero er fx at der er mange funktioner deres hoteller ikke støtter (fx socket connections) og svartiden kan virke uendelig. Tilgengæld har jeg været tilfreds med deres oppetid og skiftede til NDW pga socket connections, og til dels servicen.

Nu vil jeg gerne have et webhotel som jeg har hos NDW, men med god oppetid... og så spurgte jeg ..kender I nogen?

Avatar billede lawyer Nybegynder
11. december 2001 - 16:26 #11
bacardil> Jeg kan se du sælger .no men skal man ikke have et registreret selskab samt bopæl i Norge for at kunne købe .no ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. december 2001 - 22:10 #12
lawyer> Jo, det skal man. Men vi har også norske kunder derfor tilbyder vi det..
Avatar billede a-tot Nybegynder
12. december 2001 - 08:52 #13
lawyer > Ikke for noget - men hvad var der galt med mit svar. Wannafind tilbyder \"w3 sockets\" til 59 kr. / md. og er faktisk aldrig nede.
Avatar billede lawyer Nybegynder
12. december 2001 - 10:02 #14
a-tot...sorry, glemte dit svar...jeg skriver her næste gang jeg kommer med et spm. så kan du komme derínd og hente point...Jeg prøver wannafind
Avatar billede a-tot Nybegynder
12. december 2001 - 10:29 #15
Det var nu ikke for at få point, dem samler jeg ikke på.
Men løb i ikke lidt af sporet i forhold til dit spørgsmål. Hvad har \"Jeg kan se du sælger .no men skal man ikke have et registreret selskab samt bopæl i Norge for at kunne købe .no ? \" med dit spørgsmål at gøre ???
Avatar billede lawyer Nybegynder
12. december 2001 - 10:55 #16
a-tot> Se\'føli skal du have dine point... skal nok give besked.

Mht mit spm til bacardil var det er ren nysgerrighed :)