Avatar billede allan_faroe Nybegynder
11. december 2001 - 11:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

BOOT TIL SERVER

Hvem kan fortælle mig, hvordan jeg henter et image af novel på en server og installer det på min tomme maskine? Den skal også kunne installer min netkort først, for at kunne få kontakt til serveren!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. december 2001 - 11:36 #1
Brug PowerQuest Servermagic for Netware:

http://www.powerquest.com/servermagicnw/

NanoQ
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
11. december 2001 - 12:39 #2
Nej man skal kunne gøre det fra novell, ude at skulle hente nogle programmer!!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. december 2001 - 12:40 #3
Det er ikke muligt...
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
11. december 2001 - 14:37 #4
Joo jeg har selv fundet ud af det, så jeg må jo hellere selv beholde mine point!