Avatar billede cliche Nybegynder
11. december 2001 - 23:36 Der er 20 kommentarer

tark til alle på e*.dk

Vil bare sige tak for de dejlige stunder...
Har hjulpet lidt og har os fået hjælp selv, håber for jer guys og guysinder at version 3 vil være bedre til at holde på folk...

Jeg skal lige til at signe ud fordi jeg har solgt et domæne ref. cliche.dk og vil derfor gerne ikke kunne sammenlignes med det :)

God jul alle sammen

POINT til admin
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2001 - 23:38 #1
hva endte det med at du fik for det? hvem købte? og hva kommer du til at hedde hvis du opretter en ny profil??

sås derude et sted
Avatar billede fcs Novice
11. december 2001 - 23:39 #2
Du skal bare lukke dette spm. igen og så klikke afmeld inde under dine personlige oplysninger. Så er dette spm. ikke længere åbent og din bruger er ikke længere aktiv ;-) Kommer du igen med et nyt brugernavn eller er det helt slut?
Avatar billede fcs Novice
11. december 2001 - 23:41 #3
Det jeg mente var at du behøver ikke at lave et spm. til at give point til Admin. Det nemmeste er at lave et svar selv, acceptere det og så afmelde brugeren. Jeg fik vist skrevet det lidt kryptisk ovenfor ;-)
Avatar billede backside Nybegynder
11. december 2001 - 23:41 #4
Point overførsel er ikke tilladt på eksperten uden et spørgsmål og et brugbart svar.
Hvis admin får de point anmeldes i begge to.

Tak for denne gang. ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2001 - 23:43 #5
backside *LOOL*
Avatar billede tsocm Nybegynder
12. december 2001 - 00:30 #6
Husk lige at aflev de sidste 5 point... ;-)

Selv tak for nu.
Avatar billede hojben Novice
12. december 2001 - 03:34 #7
Hvaaaa Cliche.... hva er den af ?????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 04:40 #8
Ja du kan da sagtens oprette et nyt brugernavn.
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
12. december 2001 - 10:20 #9
tjaaa... kan da godt forstå at du ikke vil sammenlignes med Cliche.dk....

men du behøver da ikke starte helt fra bunden (igen) af den grund. :)
om ikke andet kan du jo bare skrive i din info at den ikke har noget med dig at gøre.
Syndtes bare det ville være lidt synd at føle sig nødsaget til at opgive en bruger bare pga et domaine navn.
Avatar billede virus Nybegynder
23. december 2001 - 14:55 #10
Naa så får jeg chancen for at starte på ny, UDEN at bruge mine point, well det her er min nye bruger :( med 300 point LOL
:)
Avatar billede backside Nybegynder
23. december 2001 - 15:45 #11
Du glemte vist at lukke.
Avatar billede virus Nybegynder
23. december 2001 - 15:48 #12
Ja kan jeg godt se LOL
men brugeren er afmeldt :(
Avatar billede backside Nybegynder
23. december 2001 - 15:57 #13
Skam dig.......
Avatar billede virus Nybegynder
23. december 2001 - 16:03 #14
:( ....:)
Avatar billede amd Nybegynder
03. marts 2003 - 17:31 #15
Skååållllll
Avatar billede noerager Nybegynder
25. juli 2003 - 12:52 #16
lukketid??
Avatar billede lrd Nybegynder
25. juli 2003 - 12:53 #17
brugeren er ikke aktiv!!
Avatar billede ut2003dkchamp2003 Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:00 #18
Fedterøv :D
Avatar billede jens_bach Nybegynder
09. juni 2005 - 15:17 #19
test
Avatar billede jesper-nissen Nybegynder
11. januar 2009 - 20:05 #20
Admin er her