Avatar billede allan_faroe Nybegynder
12. december 2001 - 12:50 Der er 4 kommentarer

BAT FIL

Hvordan laver jeg en batfil som genstarter Windows, er det noget med shutdown eller andert? Jeg har selv modtaget sådan en \"drille\" fil engang og ville gerne prøve at lave en igen!!!!!
Avatar billede egadm Nybegynder
12. december 2001 - 13:08 #1
shutdown.exe
Avatar billede jimsim Nybegynder
12. december 2001 - 13:09 #2
Sæt denne linie ind i en bat-fil. Så genstarter den...

rundll32.exe shell32.dll,SHExitWindowsEx 2
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
12. december 2001 - 13:45 #3
Desvære virker ingen af jeres forslag.
Avatar billede dr.m Nybegynder
04. januar 2002 - 00:34 #4
Put this in a batch file where you can stop certain services and invoke shutdown.exe from the NT 4.0 Server Resource Kit.

@echo off
NET STOP NetLogon
NET STOP Spooler
NET STOP ......other slow services such as Exchange, SQL, etc...
C:\\Reskit40\\Shutdown \\\\ServerName /l /r /t### /y \"Bye Y\'all\"
exit