Avatar billede fitballe Nybegynder
20. december 2001 - 11:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde f-drev (cdrom-brænder)

Ved opstart af Win XP finder maskinen ikke mit f-drev. Først når jeg vælger \"søg efter hardware\" dukker drevet op. Hvad er galt ?
Avatar billede resten Nybegynder
20. december 2001 - 12:00 #1
Prøv load setup defoults i din bios hvis du kige har instaleret xp.
Avatar billede peet-49 Novice
20. december 2001 - 12:08 #2
Det er fordi dit brændersoftware ikke er XP kompertibelt, så eliminerer XP din brænder. Du skal installere et XP kompertibelt software, Nero-burning ell. lign. så kører det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. december 2001 - 12:17 #3
man behøver ikke nero eller lign. der er en brænderprogram indbygget
Avatar billede resten Nybegynder
20. december 2001 - 12:19 #4
ja og det program der er i xp det er udmærket.
Avatar billede peet-49 Novice
20. december 2001 - 17:51 #5
Du skal afinstallere dit brændersoftware, ellers aksepterer den ikke din brænder, ellers kan du ikke bruge windows media player.
Avatar billede fitballe Nybegynder
21. december 2001 - 11:14 #6
Jeg beklager, resten, men dit forslag virkede ikke denne gang.
Avatar billede fitballe Nybegynder
28. december 2001 - 16:05 #7
Efter at have åbnet pc\'en og taget kablet til brønderen af og sat det på igen, virkede det.
Underligt, men det var måske kablet, der ikke sad helt ordentligt
Avatar billede fitballe Nybegynder
28. december 2001 - 16:20 #8
Sag skal lukkes