Avatar billede joakim Nybegynder
21. november 1998 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Svare på sine egme spørgsmål

Jeg synes at man skal kunne svare på sine egne spørgsmål. Det kan jo være at man selv finder svaret en dag.
Avatar billede admin Novice
21. november 1998 - 21:43 #1
Du er ikke den eneste med det synspunkt, så det må laves.

Det er også et godt argument for at få så meget info samlet på siten.
Avatar billede jfl Nybegynder
01. december 1998 - 10:44 #2
Det vil ikke komme med i første omgang.
Avatar billede joakim Nybegynder
02. december 1998 - 18:27 #3
Svar accepteret - for en stund...
Avatar billede martin Nybegynder
25. januar 1999 - 05:21 #4
Det ville være absurt hvis brugerne kunne lave et spørgsmål til 100 pints og så selv svarre på det!
Jeg syntes at man burde have muligheden for at nulstille de points som brugeren får for at svarre på et spørgsmål!
Avatar billede ruprect Nybegynder
27. januar 1999 - 13:15 #5
Hvis man selv svarer på et af sine egne spørgsmål skal man bare ikke have points

Michael
Avatar billede jgc Nybegynder
18. februar 1999 - 17:00 #6
Jamen hvis man svarer på sit eget spørgsmål kan man vel bare få sine egne point tilbage. Det kan man jo ikke tjene på. Til gengæld føles det ret fjollet at levere et svar til sit eget spørgsmål som systemet fungerer nu. Hvis jeg lægger svaret ud som kommentar (eneste mulighed), kan enhver anden kopiere svaret og sende det ind. Så kan jeg enten acceptere at vedkommende får nogle af mine point, uden noget arbejde, eller også kan jeg lade spørgsmålet stå ubesvaret i al evighed. Det er da ikke særlig smart.
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
14. februar 2003 - 19:05 #7
1,2,3
Avatar billede henrik_nielsen Nybegynder
16. maj 2005 - 10:52 #8
hehe
Avatar billede limme Nybegynder
09. november 2006 - 18:55 #9
Dette må vel være det første spg. på hele Eksp. :O

NAJZ :D

Fra 98 :P