Avatar billede prebenped Nybegynder
23. december 2001 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Sit - Fil

Hejsa!

Ja jeg ved ikke rigtig om jeg er det rigtige sted.Men jeg har en lille fil.sit hvordan udpakker man denne fil når man kun har WINRAR & WINZIP.

Håber der er en som kan hjælpe.
Avatar billede zhark Nybegynder
23. december 2001 - 18:02 #1
Her er hvad det er for en fil - hvad du så gør ved en masintosh compressed fil aner jeg ikke!
http://tecfa.unige.ch/guides/fileextensions.htm
Avatar billede ncp Nybegynder
23. december 2001 - 18:20 #2
godt spørgsmål ! - her er et godt svar:
Sendt det til en mac-bruger og få ham til at sende filerne tilbage...

Du kan sikkert finde nogen der vil hjælpe dig med det hvis du oprettet et spm. inde under Masintosh

GOD JUL / ncp

Avatar billede ilovechicks Nybegynder
23. december 2001 - 18:28 #3
hvorfor har du overhoved downloadet sårn en fil ? det kan jo nok ik bruges hvis der står til MAC... så er den jo også compressed med mac... så kan du ik bruge den hvis du har windows... download din fil i en windows udgave hvis du ik kan det så drop det !! man pakker ikke en windows fil ned i en compressed mac fil...!!!
Avatar billede prebenped Nybegynder
23. december 2001 - 18:35 #4
Jeg vidste ikke det var en MAC fil
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
23. december 2001 - 18:36 #5
ok :)
Avatar billede backside Nybegynder
23. december 2001 - 19:40 #6
Bare lige for en anden gang skyld så er der også en liste her som kan bruges. Med søgefunktion.
www.backside.dk