Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 02:31 Der er 32 kommentarer

Ser designet godt ud ?

Ser designet godt ud ? http://www.gameunion.dk
Avatar billede ahv Nybegynder
24. december 2001 - 02:34 #1
Det er da udemærket, der er efterhånden mange som har bygget deres side op på den måde, men det er ok :o)

MVH.
Alexander Holm Viborg
http://www.ahv.f2s.com
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 02:37 #2
Kan du godkende et sådan design ? Giver dig helt ret... meget traditionel !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 02:45 #3
Hey det ser fandeme lækkert ud, men dit problem er jo nok som altid at du vidst ike helt har styr på dine rettigheder.

Sagt lige ud, tja så er du bare MEGA til grin - kom igen fætter BR.

http://www.eksperten.dk/spm/145305
http://www.eksperten.dk/spm/141186
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 02:51 #4
Nikolajdu... Synd faktisk det er dig der er til grin. Du prøver at svine Christian til, det er vel nok noget af en præstation at svine en 14 årig til ;) Giv ham noget puste rum, og når det er mig der opretter spørgsmål... Så hold alt med Christian udenfor! Du skal ikke gå og genere mig, ellers melder jeg dig til eksperten´s admin og for dig slettet !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 03:03 #5
Come on baby  take me away :))

I\'m still waiting. Threaten me and I\'ll shake my fucking ass if I was the queen of the dancefloor. Jerk come on do ya really think you can frigthen me???

I\'ll Hate ya and I\'ll hunt ya down.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 03:04 #6
shake my fucking ass as if.... even.½
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. december 2001 - 03:09 #7
coolspil.dk: At svine en 14 årig til .. hvis ikke han ka\' klare mosten, så er han sku komme til det forkerte sted du ..

Har lige siddet og læst det laaaaaaange spm. hvor osaka_san brillierede .. *nøøj* hvor er ham dsweb da dummere end en dør af stål ...

Med dit brugernavn her associeres du 100% med sitet coolspil.dk, og du kan derfor godt forvente at få \"hak\" efter den omgang med dsweb... det må du da kunne se ?

Nåå ja .. \"ellers melder jeg dig til eksperten´s admin og for dig slettet !\" meld du bare løs da ... alle og enhver kan da se at det ikke er nikolajdu der er forkert på den.
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:11 #8
Jeg er glad for at du har svaret på den måde... det betyder bare at du har et problem, og nej... Jeg er ikke dit problem. Jeg tror folk skal se din \"lille besked\" du vil aldrig blive taget seriøst igen :( Der er jo dem der har 7000 uniqe på deres site ! Jeg smækker din kommentar på for-siden, hvis du ikk snart holder kæft.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. december 2001 - 03:12 #9
coolspil.dk .. uhh .. det kunne være dejligt med en addressering af din kommentar ...
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:13 #10
det var til nic, ikke til dig invisible. Jeg vil gentage... Christian er min lille-bror, han er kun 14 derfor må jeg jo forsvare ham lidt. Men JEG vil ikke finde mig i folks lort pga. Christian !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 03:13 #11
Oscar han styrede det bare for vild. Han var bare for sej og jeg har rost ham for det mange gange.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. december 2001 - 03:16 #12
coolspil.dk: Hvis Christian er din lillebror og ejer coolspil.dk, hvorfor har du så brugernavnet \"coolspil.dk\" her ? Det er klart at du med det samme bliver associeret med sitet...

nikolajdu: Totalt .. :o)
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:18 #13
http://www.coolspil.dk Nic var selv ude om det :) Gider ikke at finde mig i ham *G* Ja, det kan godt være inv. men jeg har smidt Christian af sitet, jeg har taget over... Derfor har jeg navnet.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. december 2001 - 03:18 #14
nikolajdu: http://www.coolspil.dk ... se lige forsiden ..

coolspil.dk: Sikker på det ikke er DIG der er 14 ???
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:19 #15
Se : <citat>Jeg smækker din kommentar på for-siden, hvis du ikk snart holder kæft. </citat>
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. december 2001 - 03:20 #16
coolspil.dk: Okai ... anyway må du så også tage følgerne af overtagelsen af det, her på E.
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:20 #17
Nå... må hellere tage det af, det skræmmer brugerne :(
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. december 2001 - 03:21 #18
coolspil.dk: Lavt!
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:23 #19
Lavt ??? Hvad er mest lavt af mig :

1. Jeg truer med noget jeg ikke vil gøre.

2. Jeg truer med noget, og sætter følgerne igang.

??????????????????????????????????????????????
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:24 #20
Nå inv. Jeg tror jeg smutter i kassen. Glædelig Jul, og godt nytår.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 03:26 #21
Collspil dig, dit domænenavn og alt hvad der skal forbindes med dig vil for fremtiden blive nedgjort og ydmyget. utrloigt at du efter at have dummet dig big time flere gange helst ser ud til at skylde skylden på dine 14-årige lillebror.

Jeg er seriøst bannge for at du fatter minus af alt. Anyway, så tipper jeg lige Oscar for jeg er sikker på at han vil have en ubændiglyst til at følge op på dine gode historier.

Jeg har svaret, da jeg mener at det bliver svært at komme tættere på en løsning.
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 03:29 #22
Jeg har da ALDRIG dummet mig, det dummeste jeg har gjort er, at have sat din kommentar på for-siden! Jeg har intet at gøre med Christian
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 03:36 #23
Nej nej bare fortæl mig én enestte gang til at du er blevet idømt en bøde (ikke i kroner) men 30.000 dollars. Det er vældigt flot gået makker.

Nå nej i sidste ende er det jo sikkert også din lillebror og selvfølgelig overtager man et site døt til at punge ud fordi de ikke lige kunne finde ud af hvordan ophavsrettigheder fungerer.

Jo jo jeg synes du gør det godt ellers må jeg jo bare konstatere at jeg åbentbart er for ung til den her diskussion. :)))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. december 2001 - 03:42 #24
nu har jeg siddet og pløjet mig igennem alle de forskellige indlæg der har været postet og lagt links til*GAAAAAB*
kan i dog ikke holde alle de genstridigheder imellem jer, og så anvende eksperten på en lidt mere relevant måde.

Jeg vil på ingen måde tage stilling til denne problematik mellem dsweb, osaka_san, coolspil.dk og hvad de ellers hedder, og uanset hvem de er, og hvilke udtalelser der er kommet frem, er det efterhånden svært at finde tråden der hedder saglig debat, der er fremkommet en del beskyldninger og udsagn, der lægger sig meget tæt op ad injurielovgivningen, men det er åbenbart tilladt, når man skal have \"nakket\" en synder.

Hvis alle i, der sidder og agerer lovens vogtere, er så sikre i jeres sager, som i giver udtryk for, kan jeg ikke forstå at i gider at spilde jeres tid på at argumentere, det er vel mere på sin plads at i så fyrer en anmeldelse afsted, og ikke til admin, men til de myndigheder der tager sig af den slags.

Jeg vil ikke nævne navne, men jeg har lagt mærke til at der tilsyneladende, efter min mening, er en del personer på eksperten, der ligner nogle der sidder og lurer efter nogle at hakke på, det er tit de samme der går igen, når der skal råbes højt, det er naturligvis godt at der bliver opretholdt en vis orden på eksperten, det er jeg selv en stor fortaler for, tag ikke fejl af det, men som jeg ofte påpeger, så går der ikke mange indlæg i en debat, før der bliver afsporet en usaglig debat, med en del beskidte udtalelser om \"byttet\", et sprog bliver brugt, som jeg med min vildeste fantasi ikke kunne forestille mig ville blive brugt, hvis folk sad overfor hinanden, men det er jo også meget nemmere at sidde hjemme bag sin skærm, og i anonymitet, der ikke kræver at man skal se den man diskuterer med, i øjnene.

Jeg er klar over at jeg temlig sikkert kommer til at jokke nogle over tæerne med dette indlæg, det er der så ikke så meget at gøre ved, men jeg kan ikke, til stadighed, se på at der bliver hældt så meget unødigt \"crap\" ud i diskutioner der kunne føres på et sobert plan istedet, som så nok i virkeligheden ville få lidt bedre udfald.

Husk nu at pænt sprog og god opførsel ikke koster noget.

Og med det

En glædelig jul til alle
Michael
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 04:00 #25
I tidernes morgen fik jeg tilnavnet \"sheriffen\" - I virkeligheden ikke særligt charmerende, men jeg har også lagt en hel del af det fra mig.

Når det kommer til hvorfor jeg hakker her, så er det simpelthen fordi vi at gøre med en dybt utroværdig person. Først krænkes rettigheder for flash film. Dette ville dog ikke indrømmes ej heller selv om Osaka skrev til mails de berørte og fik meget klare svar.

Senere påstår coolspil at de er blevet idømt 30.000 dollars i bøde. Ingen har hørt om noget fortilfælde i DK, men har skulle det så altså være.

Sidst men ikke mindst, så er det altid rart at kunne smide hele ansvaret for div fejltagelser over på sin lillebror. Jo jo vi tror på at han findes, han som 14-årig blev idømt 30.000 dollars i bøde og ingen andre i DK har hørt om det.

Styxx - Til hverdag er jeg typen der tror på det bedste i folk, men et eller andet sted så bliver det sgu altså også for tykt. Havde coolspil fra starten indrømmet sine fejl kunne vi haft snakket om det, men det bliver kun værre og værre. Dummere og dummere.

/Nikolaj
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. december 2001 - 04:14 #26
nikolaj> jeg kan udmærket relatere til det du siger, men jeg vil til stadighed sige at uanset hvad, kan man holde en debat, der foregår i fuld offentlighed, i en sober tone, ellers må man afgøre det \"mand-til-mand\", uanset troværdighed eller ej, er der, efter min mening, mange der sætter en etiket på folk der siger \"Du er bare for lav til mig\", men bruger så efterfølgende de samme måder at argumentere på, som dem de opponerer mod, det er der jeg, med mit indlæg før vil hen, for hvis der er så meget galt med måden en person lader og gør på, så bør man vel ikke selv anvende de samme metoder, det gør jo bare udgyderen til nøjagtig det samme???

Jeg, vil som sagt tidligere, ikke tage stilling til skyld/uskyld m.m. i den verserende tråd, men blot henstille til, at hvis folk synes at det nu er for meget, hvad der sker i en given tråd, så gør på samme måde som man siger til dem der kritiserer TV programmer: Skift kanal, eller sluk for apparatet, længere bør den vel ikke være??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 06:22 #27
Problemet her er jo at det rent faktisk er de belastende emner der kommer ind på min tv kanal. Tilbage har jeg så kun én option. Få dem ud og indebærer det at jeg bliver nødt til at svine folk til så må det være sådan. Jeg er sgu ikke stolt over det, men jeg gir mig ikke. Det må og skal være ham, hans løgnehistorier og tåbelige opførsel der skal forsvinde det bliver ikke mig. At jeg så i sidste ende seriøst overvejer at sige pænt tak til eksperten og det var det - tja det kommer kun ud på én ting. Useriøsiteten og løgnehistorierne. Man skal efterhånden ikke bare høre meget før ørene falder af. Prøver man at hjælpe skal man samtidigt stille op til en omgang mundlort fra de her fok der langsomt men sikkert ødelægger alt det der kunne have været så fint.

Ekspertens niveau er faldet dratisk på grund af en slags mennesker. Collspil.dk f.eks.

/Nikolaj
Avatar billede zed_one Praktikant
24. december 2001 - 12:03 #28
chill!
..vi ved ik om coolspil har ret eller lyver, ergo har vi ingen berettigelse til at bruge det sprog der bliver ført imod knægten.
En spørgene tone, ik en flamene tone, er mere korrekt i denne sammenhæng.
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
24. december 2001 - 14:57 #29
CoolSpil.dk må man spørge hvorfor du linker til mit site ? Vil du tage mit design ? Du holder dig fra hvad jeg laver... opdager jeg at der på CoolSpil.dk ligger mit design, skal jeg *#&%%\"#* så du aldrig vågner igen ! *Grrr*
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. december 2001 - 23:33 #30
Jeg har skam også fulgt denne debat gennem flere spørgsmål, og jeg morer mig sq\'!

Jeg fatter ikke at man kan være så dum - og det bliver ikke bedre af at der pt. stadig linkes til til spil i USA:

<EMBED src=\"http://www.t45ol.com/files/shangai_dynasty.swf\" quality=high bgcolor=#FFFFFF
        WIDTH=590 HEIGHT=350 TYPE=\"application/x-shockwave-flash\"
        PLUGINSPAGE=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\">
    </EMBED>
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. december 2001 - 23:39 #31
har vist aldrig bedt nikolajdu om at forsvinde, og iøvrigt er vi grundlæggende nok mere enige end det egntlig har fremgået af mine indlæg...
men mon ikke vi skal stoppe her, inden der er nogen der bliver uvenner over noget som egentlig ikke er det værd??
fortsat god jul
Michael
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. december 2001 - 00:27 #32
ztyxx - No offense taken. Jeg forstår skam godt folk kan synes diskussionen er håbløs - Omvendt har jeg det sådan at netop den slags (rent ud sagt idiotiske påstande) lige præcis er det der længe har trukket eksperten i nedafgående retning. Når jeg så selv falder så dybt som at svine til og skælde ud - Tja, så er jeg sgu egenligt heller ikke stolt af det, men omvendt har jeg det også sådan at den slags skal stoppes inden vi får historien om at coolspil også har vundet 69 millioner i det nord-Nepalesiske lotto.

Hvad idéen er med at lyve og beddrage ved jeg ikke, men konstatere kan jeg at der mangles god \"netikette\". Dog kunne det se ud som om det har hjulpet lidt på viljen til at kommentere - Ikke et sagligt forsøg på at forsvare sig selv. Det er sgu pinligt, men dejligt at se.

End of discussion :))

/Nikolaj