Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 02:53 Der er 8 kommentarer

Ser det godt ud ???

How does the design look ? http://www.gameunion.dk
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
24. december 2001 - 02:53 #1
Nikolajdu... Synd faktisk det er dig der er til grin. Du prøver at svine Christian til, det er vel nok noget af en præstation at svine en 14 årig til ;) Giv ham noget puste rum, og når det er mig der opretter spørgsmål... Så hold alt med Christian udenfor! Du skal ikke gå og genere mig, ellers melder jeg dig til eksperten´s admin og for dig slettet !
Avatar billede bone Nybegynder
24. december 2001 - 04:01 #2
Menu er placeret meget godt, den er overskuelig -men designet er ikke specielt originalt og personligt synes jeg, at farverne er lidt for tamme/kedelige.
Så siden er nydelig, men den træder ikke frem som noget unikt...
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2001 - 10:36 #3
coolspil.dk er en fusker og stjæler fra andre...
Avatar billede bergeren Nybegynder
24. december 2001 - 14:23 #4
Jeg syntes at de felter hvor der f.eks. står \'games\',\'newstuff\' de er kopieret her fra eksperten.dk

Jeg syntes at designer lugter
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
24. december 2001 - 14:56 #5
CoolSpil.dk må man spørge hvorfor du linker til mit site ? Vil du tage mit design ? Du holder dig fra hvad jeg laver... opdager jeg at der på CoolSpil.dk ligger mit design, skal jeg *#&%%\"#* så du aldrig vågner igen ! *Grrr*
Avatar billede dar Nybegynder
24. december 2001 - 15:11 #6
*LOL* Hvor lam er du coolspil.dk/peter_xp_lover ? Det er eddermaneme det mest fatsvage forsøg på at \"overleve\" jeg NOGEN SINDE har set!!!
Avatar billede dar Nybegynder
24. december 2001 - 15:11 #7
Fårk du er lam!
Avatar billede kalkunen Nybegynder
30. december 2001 - 22:36 #8
rettelse: Fuck du er lam!
Tilføjelse: Gå hjem og knep din mor i øret!