Avatar billede xplainit Nybegynder
28. december 2001 - 05:04 Der er 21 kommentarer

webdedign / redisign af existerende side!

Hej Guyz & Girlz!

Jeg har en side som jeg gerne vil have redesignet inden for en uge hvis muligt.  Jeg har desværre kun 3000 at gøre godt med...

jeg leder efter et professionelt uddseende design som skal fange emnet \"gambling\".... + der skal laves et eller andet logo...

er du interesseret så icq mig på:

i løbet af dagen eller imorgen :)

TTYL
GC
Avatar billede xplainit Nybegynder
28. december 2001 - 05:05 #1
damn jeg er ved at være træt... bare se alle de typos jeg laver :)
Avatar billede vistodk Nybegynder
28. december 2001 - 07:36 #2
Har du den eksisterende side vi kan se indholdet på?

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede sonne Nybegynder
28. december 2001 - 08:54 #3
du kontakter mig bare
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. december 2001 - 08:55 #4
en url ville nu ikke være så tosset...
Avatar billede sonne Nybegynder
28. december 2001 - 08:56 #5
xplainit  - ved at være træt - jamen dog du har jo bare været ekspert i 5 min..

Velkommen
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
28. december 2001 - 09:11 #6
Sonne> Ja, hehe, det er vist også ved at være senge tid
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. december 2001 - 09:12 #7
sove, det kan man sq da gøre når man bliver gammel, den der sover nu, risikerer ikke at kunne følge med udviklingen når man vågner igen:-)
Avatar billede xplainit Nybegynder
28. december 2001 - 14:59 #8
Hej igen:)

jeg ser helst i kontakter mig da jeg gerne holder siden for mig selv da jeg pt er den eneste i dk med et sådant gambling produkt...

så smid mig en icq!

TTYL
GC
Avatar billede Himbear Nybegynder
28. december 2001 - 15:12 #9
Jeg har kontaktet dig!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. december 2001 - 15:50 #10
email??
Avatar billede fbb Nybegynder
29. december 2001 - 12:01 #11
kontaktet og jeg har noget klar og færdigt!
Avatar billede pr0fane Nybegynder
29. december 2001 - 20:05 #12
Hvis de førnævnte bud på et nyt design ikke falder i din smag, kan du godt kontakte mig.

Prøv at se hvad jeg kan tilbyde på www.profanity.dk og kontakt mig på email admin@profanity.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
29. december 2001 - 22:54 #13
Hej.

Ser ud som om du har fået en anden til at lave det - eller hva\' ? Ville gå i gang med det i morgen hvis du stadig var interreseret...
Avatar billede fbb Nybegynder
14. januar 2002 - 16:27 #14
Hmm, jeg har ikke modtaget penge for mit arbejde endnu?? HVORFOR skriv over icq 95195800 !!
Avatar billede cygnet Praktikant
14. januar 2002 - 16:33 #15
fbb >> Vil du danne en klub - har heller ikke modtaget mine penge.

/cygnet
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. januar 2002 - 18:18 #16
Jeg skal også til og i gang med noget for ham, hvad har i skulle lave?

... meget rart at vide om man kan regne med få sine penge!
Avatar billede cygnet Praktikant
14. januar 2002 - 18:22 #17
tino_bh >>

Har lavet det her

http://www.bilbyendanmark.dk/nybilindex/

Han virker meget oprigtig - men skal gerne lige fortælle her når jeg får mine penge.
Avatar billede cygnet Praktikant
14. januar 2002 - 18:25 #18
Damn - jeg har sguda posted i et helt forkert spørgsmål - sorry....

http://www.eksperten.dk/spm/154075
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. januar 2002 - 18:28 #19
hehe jeg var også i det forkerte spm!
Avatar billede pfp Nybegynder
17. januar 2002 - 12:19 #20
Hvis ikke du endnu har fundet noget så skriv til mig på peter@votus.dk så kan vi evt. finde ud af noget. Se mere på www.votus.dk
Avatar billede fbb Nybegynder
25. januar 2002 - 16:04 #21
pfp, hvis jeg var dig .. ville jeg ikke lave noget.. for jeg har ikke fået penge endnu... :(

og Han har forsat ikke kontakte mig..!