Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 14:49 Der er 97 kommentarer og
1 løsning

umoden Admin!!

som i anbefaler, så opretter jeg hermed et spg. vedr. Problemer med umoden Admin!
ref: http://www.eksperten.dk/spm/147673

<--- snip
Tak for din mail.

Vær venligst opmærksom på at spørgsmål som kan tåle offentligheden skal oprettes på Eksperten.

Der kan i øjeblikket forekomme lange svar tider da vi er i gang med at udvikle den nye version af Eksperten.

Hvis du ønsker information om Eksperten.dk kan du måske finde svar her :
http://www.eksperten.dk/info.phtml

Med venlig hilsen

Eksperten.dk
---/snip>

Efter aftale i telefonen, fremsender jeg hermed en mail vedr problemet.

Jeg har svært ved at se hvorfor (Meek) Jesper Haggren\'s konto er blevet lukket.
Hvis dette er den måde eksperten i fremtiden ønsker, at håndtere sådan spg.
så er jeg sikkert ikke den første der ønsker at blive slettet hurtigst muligt!

For at sikrer mig jeres opmærksomhed, setter jeg alle mine points på dette spg., og hvis ikke Meek\'s konto  åbnes igen, er jeg ligledes færdig med eksperten!

Jeg håber dette er en fejl, fra umoden Admin\'s side, og regner stærkt med at Meek\'s
konto åbnes igen.

Mvh
Janus Hansen - codebase

Skrevet af Meek i mail til eksperten:
Emne: Hvorfor er jeg lukket ??

Hej Eksperten;

Jeg har været en glad bruger af eksperten i lang tid nu. Jeg stiller
mange spørgsmål, og har altid opført mig eksemplarisk...!!

Men nu har i lukket mig pga. dette: http://www.eksperten.dk/spm/147673 -

Èn ting er at jeg måske har gjort noget forkert, men at lukke mig uden
varsel og uden advarsel. Det er lidt groft ! Jeg har på intet tidpunkt
opført mig uetisk... Tværtimod har jeg taget enhver diskussion seriøst,
og aldrig svinet nogen..

Håber på at I kan forstå mig (jf. http://www.eksperten.dk/spm/147673);
og derfor åbne min konto igen...

Mvh, Meek alias Jesper Haggren
Avatar billede tzr Nybegynder
29. december 2001 - 15:04 #1
jeg er lidt enig med dig. Meek burde ikke have været slettet.
peternr er en midlertidig admin, hvis du ik ved det.
Men Meek brød reglerne, og burde have fået en advarsel, eller noget i den stil
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2001 - 15:11 #2
Enig!
At slette en bruger på grund af at han henviser til at af hans spørgsmål er at gå lige lovligt grundigt til værks. I sådan et til fælde er en henstilling fra admin nok.

Jeg har hermed anmeldt peternr (admin) for misbrug af eksperten. Ja, i vil nok grine over det, men jeg tror så der er større chance for at  få ham til at kigge på dette spørgsmål.

Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2001 - 15:15 #3
Du har anmeldt nedenstående brugere :

peternr | Slet anmeldelse
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 15:20 #4
om han direkte \'brød\' reglerne eller ej, det finder vi jo ikek ud af, nu de har lukket for hans konto.
Derved finder vi jo ikke ud af, om Meek faktisk havede ret i at det første spg. var oprettet forkert ?!!

Men jeg ved, at der ingen advarsel kom, inden kontoen blev lukket, og det er sku\' forkert!!

.. selvom peternr er co. Admin, og det har vist sig at han ikke maget denne opgave, er der jo ikke noget forgjort i at åbne for Meek\'s konto samt finde en mere egnet co.Admin!..

Det er ikke fordi jeg er uenig med dig, at jeg afviser dig men der er ingen der får points i dette spg.
Hvis ikke Meek\'s konot åbnes, er jeg som sagt færdig med Eksperten, og alle points. ryger i det sorte hul. :-)

_codeb@se.dk
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. december 2001 - 15:21 #5
Jeg synes også lige at slette meek pga. det spørgsmål var lige grovt nok.

Straf ham med 100 point eller noget ... det er for latterligt bare at slette brugeren.

Hvem er peternr?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
29. december 2001 - 15:22 #6
jeg er helt enig med codebase... men hvad fanden er det også der sker på eksperten, jeg syntes i bund og grund at det er latterligt så mange der leger ordensmagt, og anmelder brugere bare fordi de har postet et enkelt spørgsmål vedrørende en lille crack-fil til deres spil fordi de gerne vil kunne spille uden cd. (ved godt at det er ulovligt). men det er trods alt også 11-13 årige drenge der bare lige vil have lidt hjælp! på den anden side syntes jeg også at det er godt at den funktion med at kunne anmelde er god, for den bremser også nogle ulovlige ting. alt i alt syntes jeg at det er blevet lidt irriterende at svare på spørgsmål herinde da man hele tiden skal se sig for om man  har kommet til at lave et link til en ulovlig side eller har kommet til at sige noget der træder en lille neger i ugande over tærene. som makse også skriver i hans info : \"Jeg holder en pause fra Eksperten på ubestemt tid. Jeg har i øjeblikket hverken tid eller løst til at fortsætte, da Eksperten efter min mening er kommet ud af kontrol. Og slet ikke lever op til det, den var for bare et halvt år siden. Jeg håber for Jeres skyld, at der bliver rettet op på det.\"

just my point of view!

Mr bob
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 15:22 #7
hehe :-)

Sådan skal det være...
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 15:24 #8
det er sjovt at hehe denne sag er opstået, idet jeg for et par dage siden sad og tænkte på en ny funktion her på eksperten.

Denne nye funktion, skulle liste ens spg. på top 10, for et bestemt antal points...

Men problemet er vel mere, at der er en co.admin, som ikke kender eksperten ...

_codeb@se.dk
Avatar billede tzr Nybegynder
29. december 2001 - 15:26 #9
endnu engang, fuldstændig enig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2001 - 15:40 #10
+ han er en type admin, der ikke kan finde ud af at slette brugere der virkelig HAR overtrådt reglerne!
http://www.eksperten.dk/spm/148279
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 15:42 #11
hold da helt op, hvor jeg har set mange dumme spg. som ikke har en skid med eksperten at gøre..

Mig bekendt, er der ikke en emne vedr. Lektiehjælp *GG* bare et eks. jeg ved, alle har set..

Hvis jeg var admin, ville jeg tage fat sådan steder, og informere dem om hvad og hvorfor eksperten er til!
Hvis det ikke var nok, ja så måtte man jo lukke deres konto..

... Men hvis det nu går helt galt, så er den eneste udvej jo, at kode et Rigtigt Ekspert forum!
Her kunne alle os Rigtige Ekspert-bruger så holde til ...

_codeb@se.dk
Avatar billede tjalle Nybegynder
29. december 2001 - 16:01 #12
Jeg har nu siddet og kigget \"john_stigers\" link igennem, og damm det er en ordenlig smørre !

Jeg syntes også det er lige i overkanten at lukke Meek, en advarsel ville være nok. Og jeg syntes det er endnu mere svagt at admin (eller peternr) ikke reagerer i dette spørgsmål.

Syntes admin skulle tage debatten op !!!

Tj
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 16:48 #13
lidt andet at tænke over

http://www.eksperten.dk/spm/151741

Alle links som der refereres til, skal være til ordentlige sites, som ikke indeholder uvæsentligt materiale (se mere herom under \"Betingelser\").

Hvilket betingelser.. hvor står de??
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 17:04 #14
http://www.eksperten.dk/spm/151774
er vel også misbrug ??

<--snip
Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT.

Brugerne har gjort Eksperten til det den er i dag, og sådan vil det også være i fremtiden.

--/snip->

_codeb@se.dk
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 17:11 #15
http://www.eksperten.dk/spm/151774

damm, vi bliver ikke mange tilbage, når admin kommer forbi :-)

_codeb@se.dk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 17:18 #16
skal jeg ikke anmeldes så? ;o)
http://www.eksperten.dk/spm/68740
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 17:19 #17
Codebase Fri debat betyder vel fri debat ???
www.eksperten.dk/spm/151774
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 17:22 #18
Det skal jeg også, for jeg har også stillet sp der ikke handler om it. Og der var en der der stillede sp ang julen, uuuuhaaaaaaa der er maqnge lovbrydere her på Eksperten.

Codebase> Hvis du har anmeldt dette sp www.eksperten.dk/spm/151774

Så er du for langt ude. :o(
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 17:22 #19
joo, bare det har noget med IT at gøre ...
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 17:24 #20
Codebase> Helt ærligt, har du ikke andet at lave end at gå op i småting ??

Fri debat kan sku være om alt muligt, det er da et frisk pust og så længe det er under fri debat er jeg pisseligeglad med hvad det handler om.

Men hvad siger i andre ???
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 17:25 #21
.. sorry dude, men min standard, er nok fallet sammen med resten af Eksperten ...

Og jeg har Anmeldt det spg.

_codeb@se.dk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 17:28 #22
helle_bells => man kan høre du IKKE har været med den  diskution om FRI DEBAT!! *S*
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 17:31 #23
rkhdk> Næææ det har jeg ikke, hvad endte den med. ???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 17:40 #24
helles_belles => tror ikke det blev afgjort!

mange mener lige som dig.. det er til ALT mellem himmel og jord.. ikke KUN IT!

men lige så mange mener det modsatte..
at det er til IT relaterede spm. men noget andet en de kategoriere.. eks. Show Us Your desktop osv..
Avatar billede intel4004 Novice
29. december 2001 - 18:16 #25
Jeg har tjecket ham der peternr ud, og han er da virkelig ikke en hyggelig fætter, se her:
http://www.eksperten.dk/spm/145826

Brugeren blev slettet, også selvom han havde afsluttede  spørgsmålet rimelig hurtig...

Tsk, tsk...peternr, du er IKKE gud.

INTEL4004
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 18:25 #26
som jeg skrev til dem i det spg.
Så håber jeg han\'s dage som admin er talt!

_codeb@se.dk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 18:27 #27
why? det er under fri debat
http://www.eksperten.dk/spm/145200
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 18:30 #28
Codebase> Jeg forstår dig ikke. Du anmelder selv folk for småting, men du mener at Peter er en slagter....

rkhdk> Ja det er for dårligt...
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 18:35 #29
hvis Meek skal smides ud, så skal vi vel alle sammen smides ude for et eller andet, vi sagt eller skrevet i tiden løb.

Derfor håber jeg, at min anmeldelse ikke bliver gennemgørt, Meek kommer igen samt Peternr\'s admin status slettes.

_codebase.dk
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 18:37 #30
Forstår dig stadivæk ikke ....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 18:50 #31
synes det er temmeligt godt!
peternr, deltager  \"kun\" i 20 spm.. og allerede så UPOPULÆR ;o)
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 19:13 #32
--> hells_bells  det behøver du heller ikke..

Du er ligledes anmeldt :-)
for følgende spg. 151256,149382,148604

:-|

.. og min holdning til dig, er den samme som til ham den anden..

_codeb@se.dk
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 19:15 #33
... når tror i snart, vi ser admin ?? ..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 19:17 #34
hvis du ANMELDER dig selv, så burde peternr jo kommer *S*
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 19:18 #35
Codebase>
29/12 2001 18:35:32    hvis Meek skal smides ud, så skal vi vel alle sammen smides ude for et eller andet, vi sagt eller skrevet i tiden løb.

Derfor håber jeg, at min anmeldelse ikke bliver gennemgørt, Meek kommer igen samt Peternr\'s admin status slettes.

Hvad fanden er det du har gang i ?? 75 % af de brugere der er her skulle smides ud hvis jeg skal.
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 19:23 #36
you have a point :-)
.. utroligt, hvad en anmeldelse kan gøre ved folk ..

med ideen om at anmelde mig selv, var måske ikke så dum.

Tester det lige...
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 19:26 #37
Codebase> Hvis du ikke snart stopper dit barnlige pis, så melder jeg dig for at være dummere end politiet tillader..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. december 2001 - 19:30 #38
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 19:31 #39
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 19:33 #40
rkhdk> Ja det er jo lige det jeg mener.. *loooooool*
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 19:42 #41
og man kunne blive ved..
http://www.eksperten.dk/spm/152017
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 19:43 #42
Jaa skynd dig at anmelde ham, så din rejsning holder sig.. (
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 19:45 #43
husk nu at man ikke må svine folk til herinde !!
Avatar billede hells_bells Nybegynder
29. december 2001 - 19:48 #44
Det er vist for sent nu...
Avatar billede intel4004 Novice
29. december 2001 - 20:01 #45
Hold da kæft hvor er dette spørgsmål ved at blive sygt... Jeg har hele tiden haft lyst til at komme med en yderst intelligent kommentar, men jeg er bange for at den bare siver ud i sfæren og aldrig bliver hørt...

Hvad er det med dig codebase, hvorfor anmelder du alle og enhver???

Den er vel den logik/tankegang vi skal bekæmpe, hvis \"afdøde\" Meek skal have en chance for
at genopstå??

INTEL4004
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 20:11 #46
.. enten skal vi vel alle ud, ellers kommer Meek vel tilbage ..

... regler er jo regler ...
Avatar billede codebase Praktikant
29. december 2001 - 22:44 #47
Så er vi igen blevet en mindre. http://www.eksperten.dk/spm/152103
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 00:49 #48
bare lige noget jeg kom til at tænke på!

hvem styrer egentlig eksperten? er det \"bare\" en gruppe rødder eller er det en \"orgasisation\" der kører den? syntes ikke lige jeg er stødt på det!

lige en kommentar!!

jeg syntes du har ret codebase, men jeg syntes heller ikke at vi skal drive den ud på \"lars tyndskids marker\" angående at anmelde alle og enhver! jeg er dybt enig med intel4004, om at hvis vi skal have admin til at høre efter, så skal i tage det seriøst og ikke skrive ting som i værste fald ville få dem til at være fuldstændig ligeglade, for det er vel meningen at de skal have budskabet, er det ik\'?

jeg holder stadig på at meeks skal tilbage!

Bob
Avatar billede intel4004 Novice
30. december 2001 - 15:59 #49
mr-bob>>

Eksperten.dk ejes og vedligeholdes af firmaet JFL WebCom: http://www.jfl.dk

INTEL4004

Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 17:45 #50
tahakker intel.!
Avatar billede tjalle Nybegynder
30. december 2001 - 18:10 #51
Hej igen;

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor ADMIN ikke reagerer...

Hverken den \"anklagede\" Peternr, eller ADMIN har kommenteret. Det syntes jeg er ufattelig dårlig moral...

De skuffer mig ?!

Har I andre nogen ide til hvordan vi kan få admin\'sne i tale ????

Tj
Avatar billede hells_bells Nybegynder
30. december 2001 - 18:16 #52
De holder vel ferie....
Avatar billede intel4004 Novice
30. december 2001 - 18:29 #53
Nu har sendt en mail til info@jfl.dk, hvor jeg referer til dette spørgsmål.
jeg forklarer også grunden, og beder dem om IKKE at svare til min mail, men
istedet poste en kommentar her...

nu må vi se...vi skal nok ikke vente noget før onsdag...

INTEL4004
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2001 - 20:22 #54
har sendt en mail til Jacob Friis Larsen (co admin)

håber han kigger i dette spm.!
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. december 2001 - 20:39 #55
Jeg tror Jacob bliver ked af det, når du kalder ham Co-admin .. :)

Det er Andreas, som er co-admin ... og Peter som er umoden-admin.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. december 2001 - 20:42 #56
damn..
oki

jacob => Admin
Andreas => Co admin
Peter => Umoden-admin

har fattet det nu! *S*
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 20:45 #57
Fuldstændig ening med de øvrige bruger her peternr er for hurtig ved aftrækkeren ved nogle tilfælde af måske misbrug, mens stormisbrug overses let og elegant, som der netop vises eksempler på her i spørgsmålet.

Endvider kan jeg ikke forstå at peternr ikke slutter sit navn som peternr_admin, hvis man ikke lige har læst e-nyt kunne man godt tro i flere af de tilfælde hvor han optræder, at der er tale om en bruger som leger, at vedkommende er admin, og det finder jeg ikke særlig heldig. Eksperten skulle da ikke gerne miste sit ry for at være seriøs, eller er det meningen at Eksperten skal slagtes til fordel for Sharksforum .

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
kharder@mulle.adsl.dk

Avatar billede tgm Nybegynder
31. december 2001 - 00:38 #58
så har han været igang igen

http://www.eksperten.dk/spm/145200
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 01:36 #59
tgm => ;o)

Kommentar fra rkhdk
29/12 2001 18:27:44    why? det er under fri debat
http://www.eksperten.dk/spm/145200
Avatar billede hells_bells Nybegynder
31. december 2001 - 09:47 #60
Codebase> Jeg kan ikke forstå dig...
Du har anmeldt mig og alligevel kæmper du imod folk der er blevet slettet..
Det lyder for mig som noget dobbelt moralsk....
Avatar billede wwc Nybegynder
31. december 2001 - 13:45 #61
Er der ikke nogen der sender en snail-mail til JFL? Det kan være det ville få dem til at reagerer!

/theWickedWaterClown
Avatar billede tjalle Nybegynder
31. december 2001 - 13:50 #62
Jeg tror bare codebae er ude på at vise hvor vanvittigt systemet er når alle kan anmelde alle.... for ingenting.

Og samtidigt burde alle være anmeldt, da alle sikkert på et eller andet tidspunkt har gjort ligesom Meek...

>Codebase - jeg syntes også du er lidt barnlig. Men jeg morer mig en del over at se hvordan du skaber røre i andedammen...

Tj
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2001 - 13:51 #63
wwc> kom med post adressen så skal jeg da gerne sætte mig ned og formulere et pænt lille brev :)
Avatar billede wwc Nybegynder
31. december 2001 - 13:53 #64
Jeg har lige sendt en mail til jacob og andreas:

<Mail>

Kære Jacob og Andreas,
Jeg ved i arbejder hårdt på E3 og derfor har sat en midlertidig admin, peternr, men ligesom mange andre brugere er jeg utilfreds med ham. Han sletter folk hvor de egentlig ikke burde være slettet, men går let og fint over alle dem som skulle slettes. Og han giver ikke engang en irretesættelse men sletter på stedet.
Prøv og kig her: http://www.eksperten.dk/spm/145200
Det er oprettet under Generelt/Fri debat, og Fri debat betyder vel at man må snakke om alt mellem himel og jord? Og kig venligst på http://www.eksperten.dk/spm/151919 hvor en større diskussition er igang om peternr.
Hvis der ikke bliver rettet op på dette, vil jeg og mange andre brugere forlade Eksperten.

Venlig Hilsen Harry
/theWickedWaterClown

</Mail>
Avatar billede wwc Nybegynder
31. december 2001 - 13:55 #65
Her er den John:

JFL WebCom
Købmagergade 53 3.
1150 København K

Håber du gider.
Avatar billede codebase Praktikant
31. december 2001 - 13:58 #66
som tjalle ganske rigtig skriver, er det i protest at jeg har anmeldt i øst og vest....

-->hells_bells
... Når admin engang kommer forbi, og åbner for Meek\'s konto, så skal jeg nok fjerne dig igen ...

Men tror sku\' ikke peternr er så fif igen, han må ha\' set dette spg., men tør åbenbart ikke stå til ansvar for hans handlinger !!

btw, godt nytår til alle, og håber på et godt nytår for www.eksperten.dk !!

_codeb@se.dk
Avatar billede hells_bells Nybegynder
31. december 2001 - 14:04 #67
Codebase> Hvis du nu tænker dig rigtigt godt om så sletter du det nu.
Jeg vil ikke tigge og be admin om at komme tilbage .....
Avatar billede codebase Praktikant
31. december 2001 - 14:12 #68
.. du bliver sku\' ikke smidt ud, bare fordi du er på min liste *GG*

... men er hermed fjernet, godt nytår ...
Avatar billede hells_bells Nybegynder
31. december 2001 - 14:25 #69
Codebase> Så blev det alligevel en god jul. :o)  Jeg takker og ønsker også dig et godt nytår...
Avatar billede wwc Nybegynder
31. december 2001 - 16:18 #70
codebase >> Du har sq nok ret, peternr tør ikke stå til ansvar.
Er der nogen der har hans email adresse?????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 16:26 #71
Avatar billede intel4004 Novice
31. december 2001 - 16:27 #72
Altså man kan jo altid kontakte firmaet JFL WebCom, på info@jfl.dk, det har jeg
selv gjort.
Men hvis man kører en WHOIS søgning på eksperten.dk får man disse oplysninger:

-------------------------------------------------------------------------------
Der er følgende oplysninger på eksperten.dk:

Non-authoritative answer:
Server: ns.dk-hostmaster.dk
Address: 193.163.102.2

eksperten.dk nameserver = ns2.tjantik.dk
eksperten.dk nameserver = ns.tjantik.dk

eksperten.dk nameserver = ns2.tjantik.dk
eksperten.dk nameserver = ns.tjantik.dk
ns2.tjantik.dk internet address = 195.184.96.3
ns.tjantik.dk internet address = 195.184.96.2
% DK Whois database
%
% The Data in DK Whois database is provided by DK Hostmaster A/S
% for information purposes, and to assist persons in obtaining
% information about or related to a domain name registration record.
% We do not guarantee its accuracy. We will reserve the right
% to remove access for entities abusing the data, without notice.

domain: eksperten.dk
descr: JFL Webcom
admin-c: JFL13-DK
billing-c: JFL13-DK
zone-c: WA20-DK
mnt-by: DK-DOMREG
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 19981113
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20010119
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20010704
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20011108
source: DK

role: WEBPARTNER AS
address: WEBPARTNER A/S
address: Aarhusgade 88
address: 2100 Copenhagen E
address: DK
phone: +45 70 26 23 00
fax-no: +45 70 26 23 01
e-mail: info@webpartner.dk
admin-c: RH197-DK
nic-hdl: WA20-DK
mnt-by: DK-DOMREG
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20010704
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20011211
source: DK

person: Jacob Friis Larsen
address: JFL WebCom
address: Landskronagade 43 3.th
address: 2100 Koebenhavn Oe.
address: DK
phone: +45 39 29 79 09
e-mail: info@jfl.dk
nic-hdl: JFL13-DK
mnt-by: DK-DOMREG
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 19981020
changed: nobody@dk-hostmaster.dk 20010103
source: DK

INTEL4004
(nu bliver jeg nok slettet :) )
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. december 2001 - 16:32 #73
hvem ringer *LOL*

person: Jacob Friis Larsen
address: JFL WebCom
address: Landskronagade 43 3.th
address: 2100 Koebenhavn Oe.
address: DK
phone: +45 39 29 79 09
Avatar billede intel4004 Novice
31. december 2001 - 16:41 #74
Min personlige mening om at ringe til JFL personligt: gør det ikke!! Jeg er bange for at de tager os mindre alvorlige hvis vi begynder at telefonstorme disse personer... Specielt her i højtiden.

Nu må vi lige huske at meek ikke er virkelig død(det går jeg da ikke udfra?). Vi skal huske at holde en form for lav profil hvis vi skal have vores meninger ud i virkeligheden...

Det er nok mere blevet en stærk principsag for os herinde...

INTEL4004
Avatar billede wwc Nybegynder
31. december 2001 - 16:59 #75
Mon john stigers har fikset et brev sammen til jacob og andreas?
Avatar billede tjalle Nybegynder
31. december 2001 - 17:11 #76
Nåh men nu vil jeg tage til nytårsfest og drikke mig godt beruset. Håber at I alle får et godt nytår, og at I beholder alle jeres lemmer...

Mit nytårsønske må være at få de kære admins til at indrømme at Peternr har taget fejl i denne sag, og derved få Meek tilbage...

Forresten så skal jeg til nytårsfest med Meek, jeg skulle forresten hilse jer allesammen og sige tak fra ham :)

Tj
Avatar billede hells_bells Nybegynder
31. december 2001 - 17:12 #77
Ja lad os alle drikke os skidefulde.  :o)
Avatar billede wwc Nybegynder
31. december 2001 - 17:33 #78
\"at Peternr har taget fejl i denne sag\"?? det er sq ikke kun denne sag men meget andet!
Men godt nytår.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
31. december 2001 - 19:29 #79
Jeg vil godt deltage her.

Jeg har læst det hele, og jeg er klar til at boycutte eksperten, og størrer dig, codebase, 100%.

Skrider vi, gør vi det sammen...

Han er for lam. Han føler sig gud, og udnytter sin magt for vildt, måske i håbet for at få venner.... Han er en total lam gut, som burde spille Super Mario, på sin gameboy istedet.

Jeg støtter dig, og synes han burde lave andet end at slette kontoer, for tilsidst har han kun sin egen han kan slette.....

\"Godt Nytår til alle\"!!!!

->FreekyZone<-

Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2001 - 22:23 #80
wwc> laver et brev i morgen
Avatar billede wwc Nybegynder
31. december 2001 - 22:27 #81
godt john
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2001 - 22:28 #82
wwc> hvad laver du ellers? Skal du ikke fejre nytår med kammeraterne?
Avatar billede tjalle Nybegynder
02. januar 2002 - 22:46 #83
HVAD FANDEN SKER DER ???

Hvorfor reagerer de admins ikke, jeg fatter simeplthen ikke at der ikke sker noget oppe i hovederne på dem...

...de har 100% sikkert læst hele dette indlæg, men hvorfor er de så passive ???

Jacob, Andreas og Peternr ?? det eneste vi vil frem til er at MEEK genfødes.... er det så svært.. Det er jo ikke fordi vi stiller urimelige krav. Tværtimod det er vel fuldstændigt berettiget !!

Tj
Avatar billede starfish Nybegynder
02. januar 2002 - 23:12 #84
Jeg forstår ikke at I bare sådan kan anklage og dømme peternr? Det er underligt at han ikke er set siden 19/12, men jeg så lige om jeg kunen finde ud af hvad han har lavet af rod, og under hans info kiggede jeg på alle de spørgsmål han har deltaget i. Der var kun 2 sletninger af brugere jeg ikke selv ville have lavet, men tilgængæld burde man have givet en kraftig advarsel. Jeg ville endda have slettet flere brugere end dem han har slettet. Han slettede vist ikke alle konti hos de brugere der havde for mange... det burde han.

Endelig en aktiv admin, og så overfalder I ham. Det er sgu synd, da det ville være rarere at færdes på eksperten hvis man kunne få has på alt det skidt der findes her. Om der så ryger et par \"rigtige\" brugere med i faldet er selvfølgelig ærgerligt. De har så trods alt ofret sig for en god sags skyld.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
03. januar 2002 - 08:16 #85
Starfish> Point taken :o)
Avatar billede peter_admin Nybegynder
03. januar 2002 - 09:47 #86
Hej Eksperter.

Jeg er lige kommet tilbage fra jule ferie og er selvfølgelig ked af den ravage jeg har fået startet.

Inden jul gennemgik jeg en liste på ca. 100 anmeldte baduserers. Det er et temmeligt tids-krævende opgave når der samtidig skal udvikles en ny ekspert.
Det er derfor også planen at eksperten v.3 skal have administratorer blandt jer brugere. Men indtil da bliver altså mig der gennemgår klagerne.

Der vil kunne opstå lave fejl i bedømmelserne af anmeldelser, og så skal i selvfølgelig bare brokke jer (send mail til info@eksperten.dk).

Desværre har jeg som sagt været på juleferie og har derfor ikke kunnet reagere hurtigere.

Angående Meek:

Her er så en af de omtalte fejl der kan opstå når man har for travlt.
Meeks bruger er derfor åbnet igen.
Sorry Meek!
Samtidig vil jeg dog gøre opmærksom på at det IKKE er tilladt at åbne spørgsmål for at henvise til et andet spørgsmål!

Nu vil jeg så dykke ned i de omkring 100 NYE baduser klager der er kommet siden jul. Brugeren peternr bliver dog nok ikke slettet:)

MVH

peternr
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. januar 2002 - 12:49 #87
fair nok!
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. januar 2002 - 13:04 #88
Return of peternr ... very needed! :)

Sikke da en bye at komme tilbage til, hva?

Men som en eller anden sagde i en eller anden James Bond film: \"We all make mistakes....\"
Avatar billede meek Nybegynder
03. januar 2002 - 19:00 #89
I\'m Back !!!!

Jeg har fulgt debatten lifligt! og er superglad for alles reaktion. Jeg kan se at Peternr forklarer ovenstående, ligesom han har sendt mig en mail...

Jeg vil gerne sige tak til alle der har kæmpet min sag, og hold da bøtte, Codebase, du er sku en sjov fætter.... du giver den rigtig gas !!
(hvad er det for noget med at du har købt Xperten.com ???)

Snakkes ved allesammen i andre ere faglige spgz ?!

MeeK

Avatar billede hells_bells Nybegynder
03. januar 2002 - 19:11 #90
meek> Welcome back..

Peternr> Godt gået :o)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2002 - 00:55 #91
Hvorfor holder man ikke standarden her på eksperten og kalder en bruger som er administrator for admin til sidst ( peternr_admin)??
Avatar billede dmcn Praktikant
05. januar 2002 - 19:21 #92
Uden at have læst *alle* indlæg vil jeg da lige kaste et selv.

Personligt synes jeg det var lækkert at peternr kom til - pludselig blev der sat lidt skik på eksperten, og snyd o.l. blev stoppet effektivt for en tid.
Godt med lidt autoritet - når man har været her længe nok, så bliver man led og ked af at se alle de primitive forsøg på snyd og bedrag... og alle de dobbeltoprettelser der kommer. ;)

Glæder mig til E3 - coadmins blandt brugerne har jeg også længe savnet. Hvem ved, måske kan der rent faktisk blive sat endnu mere skik på brugerne herinde? Man har jo lov at håbe! ;)
Avatar billede likno Nybegynder
06. januar 2002 - 15:04 #93
Hvad fanden laver peternr???... se f.eks.:

http://www.eksperten.dk/spm/145826

- Og hvis man tænker sig lidt om, så spørger han bare, om hvordan det kan lade sig gøre. Han spørger om, hvad det er de kan pille ved, og sådan. Hvis jeg spurgte, hvordan det overhovede kunne lykkes at hacke sig ind i FBI, skulle jeg så også slettes. Elkler hvis jeg spurgte om hvor det der sikkerhedshul i MS Outlook var... (det kunne jo være at jeg var en led lille hacker!)

Det er for latterligt!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
06. januar 2002 - 17:10 #94
Peternr er lidt fårlig til det administreren..

Men jeg har anmeldt 2 bruger, som jeg håber han vil slette.

Den ene opfordre til at hente programmer på werz-sider som han linker til, og den anden spørger om seriekoder som han mangler...

Men de får sikkert lov til at blive....
Avatar billede codebase Praktikant
13. januar 2002 - 19:15 #95
som de fleste nok ved, er jeg gået over til www.Xperten.com .....
Avatar billede codebase Praktikant
13. januar 2002 - 19:16 #96
see you there ...
Avatar billede zob Nybegynder
17. juni 2002 - 15:33 #97
:D Point....
Avatar billede ut2003dkchamp2003 Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:16 #98
Sød historie :)