Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
01. januar 2002 - 20:05 Der er 2 kommentarer

Kan nogle lave et logo ?

Hejza... Er der nogle der kan lave et logo til adichat.dk ? Ring først til 86 24 14 19 og få yderligere info om billedet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. januar 2002 - 21:06 #1
Jeg kan selvfølgelig sagtens lave et logo til dig, og der er der mange andre her på Eksperten, der kan. Jeg foreslår følgende.

- opret en hjemeside, der beskriver hvad du vil have, e.v.t. en skitse
- luk dette spørgsmål og flyt det til den rigtige kategori, freelance eller billedbehandling, det er der de gode grafikere findes, så du får bedre svar der.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede atox Nybegynder
02. januar 2002 - 13:01 #2
JEg vil også gerne prøve at lave et logo til dig, men kan du ikke lige skrive lidt om det her istedet???

AToX
www.zerozone.dk