Avatar billede pr4nk Nybegynder
02. januar 2002 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil hvad 200 point ved at hjaelpe mig med min CS ?

Dav.. Jeg har lige formatteret og installeret CS igen og den siger stadigvaek at der er virus hvad skal jeg gQre ?? plz hjaelp mig jeg skal spille PCW
Du gaar 200 point hvis du ved hvad jeg skal gQre..
/Pr4nk
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
02. januar 2002 - 19:48 #1
Du skal tjekke din computer for virus, på denne adresse:
http://housecall.antivirus.com

HUSK at sætte kryds ved AUTOCLEAN...
Avatar billede djm33 Nybegynder
02. januar 2002 - 19:49 #2
1. Er du sikker på at det ikke er installationen at CS der indeholderr virus. Hvis det er... uhh... så skal du skaffe dig en ny.
2. Hvis det ikke er selve CS installationen... så kan det værer din masterboot record. Fjern den.. lav en ny.. og geninstallere så igen. Brug Fdisk til det.
Avatar billede pr4nk Nybegynder
02. januar 2002 - 19:51 #3
Til djm33
Hvordan gQr jeg det ?
Avatar billede pr4nk Nybegynder
02. januar 2002 - 19:51 #4
har du icq ?
mit nr er 138634923
Avatar billede hypetraxx Nybegynder
02. januar 2002 - 19:53 #5
Lad være med at spille spillet!!!! HE HE

ej...Hvor har du downloadet patchen??
og det er vel et originalt spil ik?
Avatar billede hypetraxx Nybegynder
02. januar 2002 - 19:55 #6
download half-life 1.0.0.8 og cs 1.3 på fileplanet!!!!
Avatar billede djm33 Nybegynder
02. januar 2002 - 19:58 #7
hvis booter din computer på en boot disk så du kommer i dos. brug en Me eller win98se boot disk. Den kan laves i kontrolpanelet under tilføj fjern programmer. og så startdiskette. Efter du så har bootet computeren op. Så skriver du fdisk og trykker enter. Husk at aktivere stor disk. Så står der på skærmen hvad du skal gøre.