Avatar billede dikkim Nybegynder
05. januar 2002 - 20:14 Der er 6 kommentarer

tjen penge: lav - nybilindex.dk og bilarkivet.dk

jeg har disse to domæner som jeg gerne vil have lavet nogle sites til, da jeg ikke selv har tid, vil jeg gerne give penge for at få dem lavet, jeg vil ikke give noget specifikt bud på hvad du/i kan få for det, da jeg ikke ved hvad der skal være på sitene, dette er noget du/i bl.a selv skal stå for derfor er det også nogle projekter som giver god mulighed for personlig udvikling. begge sites skal være nogle man kan tjene penge på, ved foreksempel at det koster penge at tilføje en bil til databasen, eller noget lignende, der er sikkert ikke nok penge i bannerannoncering på sitesene.

angående beløning, så snakker vi nogle tusind, alt efter hvormeget der blvier lavet og hvor tilfreds jeg er med resultatet, men bare rolig jeg er meget fair.

jeg kan kontaktes på webmaster@webdomain.dk hvis det er noget som ikke skal ud til andre.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
05. januar 2002 - 20:18 #1
jamen jeg er da frisk! Jeg kigger lige på det i morgen, da jeg lige skal ha sovet en times tid inden jeg smutter på arbejde!!!
Men jeg skriver lige til dig i morgen, enten her eller på din mail!!
Avatar billede sonne Nybegynder
06. januar 2002 - 01:30 #2
Skal du ha lavet en forretning som du kan tjene penge på ?
og e´t par sites som skaffer dig indtægter ?
og så vil du betale nogle tusind for sitet, men hvad vil du betale for forretningen, eller må jeg beholde den ?

/aksel
Avatar billede likno Nybegynder
06. januar 2002 - 12:58 #3
Når du siger \"sites\", mener du så BÅDE programmering og design, eller hvad... og hvis det også er programmering, hvad skal det så være for noget programmering?
Er det bare helt frit, hvad man vil lave, eller...???
Avatar billede mckim Nybegynder
06. januar 2002 - 15:27 #4
Jeg har en version 1 klar. Hvis du lige vil kigge på den, så vi kan blive enig om ændringer. Iøvrigt, tjek lige din mail.
Avatar billede mckim Nybegynder
20. januar 2002 - 13:56 #5
Nu har jeg lavet 2 versioner til ham, og brugt en hel Søndag, for så at blive snydt. Nu kan han i det mindste svare eller give mig pointene!
Avatar billede cygnet Praktikant
24. januar 2002 - 12:46 #6
nybilindex.dk er lavet og betalt - har intet skidt at sige om dikkim.

http://www.bilbyendanmark.dk/nybilindex/