Avatar billede cangoo Nybegynder
07. januar 2002 - 21:16 Der er 1 løsning

HJELP, Opettelse av adresse og postboks i Danmark for mine firma

Min navn er Atle Næss er 30 år gammel bor i Norge og Driver en del nettsteder i Danmark . Jeg ønsker å få en adresse i Danmark og en postboks adresse for min firma i Danmark. All post skal ettersender til Norge. Jeg betaler portoen for ettersending og opprettelse av postboks adressen i Danmark

Ta kontakt med meg på mail etter tlefon +47 63908763

mvh
Atle Næss
webmaster@real-gruppen.com eller
admin@cangoo.dk
Avatar billede jais Nybegynder
07. januar 2002 - 21:26 #1
Der findes en masse firmaer der tar sig af disse ting, nogle firmaer har bedre adresser end andre men så er prisen og højre.

Har erfaring med YourOffice.dk på lyngbyvej, god service men temmelig dyre.

Men prøv: http://www.comeback.dk/  - det ser godt og billigt ud.

Mvh. Jais