Avatar billede disken5 Nybegynder
11. januar 2002 - 09:49 Der er 10 kommentarer

Adresse kartotek

Hvordan kan jeg lave en søgemaskine der søge efter mennesker i adresse kartoteket i outlook express
Avatar billede wisen Nybegynder
11. januar 2002 - 10:01 #1
Er det ikke lidt hurigt at bruge ALLE dine point, 4 minuter efter at du er oprettet !?!
Avatar billede borrisholt Novice
11. januar 2002 - 10:02 #2
Der er på det seeste blevet en tendens til at opins summerne raksvæk stiger tl både 200 og 300 points. Det vil jeg gerne tage afstan til og henvist til at vi holder os inden for rammerne. Når det er i orden kan vi sikkert finde et svar på dette spm.

Jens B
Avatar billede wisen Nybegynder
11. januar 2002 - 10:08 #4
Disken5 >> Jeg tror ikke at du behøver at forvente at få hjælp, når du ikke kan overholde nogle rimeligt SIMPLE regler.... Jeg synes at du skulle se at få lukke dine konti....
Avatar billede disken Nybegynder
11. januar 2002 - 11:57 #5
okay jeg snyder det vil jeg gerne indrømme.
Jeg har også Mulde2
Avatar billede disken Nybegynder
11. januar 2002 - 11:57 #6
hvordan lukker man dem
Avatar billede borrisholt Novice
11. januar 2002 - 11:59 #7
Det kan du ikke ... Du kan lade være med at bruge dem ...

Jens B
Avatar billede wisen Nybegynder
11. januar 2002 - 12:30 #8
... under indstillinger på dine brugere er der et punkt der hedder \"Afmelding\", brug det....
Avatar billede peter_admin Nybegynder
15. januar 2002 - 08:58 #9
Brugernavnene disken2, disken3, disken4, disken5 og mulde2 er slettet - admin
Avatar billede wisen Nybegynder
15. januar 2002 - 09:00 #10
Cool :)