Avatar billede briann Nybegynder
15. januar 2002 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Syntax til Client Access ODBC i VBA

Hej

Jeg pangler noget med at lave en dokumentfletning, hvor jeg skal bruge data placeret på AS/400.

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal opsætte mit Word-dokument (VBA-modul) til at bruge den ODBC, der følger med Client Access.

Jeg ville blive meget taknemmelig for et par linier med syntax.

Mvh
Briann
Avatar billede medions Nybegynder
18. april 2002 - 14:46 #1
Hmm... der er en masse tutorial omkring AS/400 og ODBC... så prøv at tag et kig her:
http://www.geocities.com/Hollywood/Lot/8476/AS400/
http://www.microsoft.com/office/project/prk/2000/One/10ct_5.htm

håber det kunne hjælpe dig...!

//>Rune
Avatar billede briann Nybegynder
05. juni 2002 - 20:35 #3
Takker for svaret.

Fandt noget jeg ikke havde set før inde på mcpressonline.com

Med mange venlige hilsner
Brian
Avatar billede medions Nybegynder
05. juni 2002 - 20:41 #4
Anytime!

Thx 4 Poinz
//>Rune