Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
15. januar 2002 - 19:57 Der er 5 kommentarer

Opdeling af dokument

Jeg er i gang med at skrive en fest invitation. men problemet er at den skal udprintes i 100 kopier. for at spare lidt på papiret vil jeg så gerne dele dokumentet op (word). det skal være på den måde at du får to bredde sider (lige som en A5 side). men hvordan gør jeg det. Det skal være ligesom om at papiret bliver lagt ned
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
15. januar 2002 - 19:58 #1
kan i ikke skrive præsis hvad jeg skal gøre for jeg er ikke helt så stærk i word
Avatar billede grinderslev Praktikant
15. januar 2002 - 20:16 #2
Filer - sideopsætning
Papirretning = liggende.
Sider= 2 sider pr. ark
Avatar billede glofp Nybegynder
16. januar 2002 - 08:05 #3
Prøv evt. at at opdele din side i 2 spalter. - Først vællger du sideopsætning = liggende, herefter Formater, Spalter, 2. Du skifter mellem spalterne ved at trykke <Ctrl><Shift><Enter>, på denne måde får du 2 A5 ark på én side.
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. september 2003 - 12:48 #4
Skal du ikke snart have lukket spørgsmålet????
Avatar billede Walter511 Praktikant
29. december 2018 - 10:41 #5
I would recommend creating one record per section of the page, where the section contains no more than 1-2 paragraphs of text. That will ensure the best relevance and speed for the search https://mypremiercreditcard.me.