Avatar billede momoney Novice
21. januar 2002 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Rammer.

Hvorfor er det lige,
at jeg ikke kan få en ramme til at blive på siden ???
Eks. på min hjemmeside www.martin-kristiansen.dk
Der åbner alle links i rammen h_nederst som de skal.

Jeg er ved at bygge en ny side til en,
og der skulle det samme gerne virke.
Jeg har kigge mig selv over skulderen,
men kan ikke finde fejlen.
Den ramme jeg vil have til at blive forsvinder hver gang. Kik evt . på www.martin-kristiansen.dk/Jeannefairy.htm

Jeg er mega desperat, for har snar flået al håret af.
Avatar billede momoney Novice
21. januar 2002 - 22:11 #1
Lige en detalje.
Det er kun det øverste link der virker.
Avatar billede hojben Novice
21. januar 2002 - 22:13 #2
ret:
<param name=\"url\" valuetype=\"ref\" value=\"clairvoyant_jeanne_fairy_profil.htm\">
til:
<param name=\"url\" valuetype=\"ref\" value=\"clairvoyant_jeanne_fairy_profil.htm\" target=\"Højre\">
Avatar billede podata Nybegynder
21. januar 2002 - 22:15 #3
Du har sat basetarget til self, fjern det, og gør som foreslået ovenover.
Avatar billede gimmy Nybegynder
21. januar 2002 - 22:15 #4
Du skal på en eller anden måde sætte et \"target\" for hvor siden skal åbnes.
Det kan du ganske givet når du laver de små applets som skifter udseende når man holder musen hen over dem. Prøv en gang at kigge rigtig godt efter når du laver dem om der ikke skulle være mulighed for at bestemme et \"target\" (DK: mål) (navnet på en ramme/frame)
Avatar billede momoney Novice
21. januar 2002 - 22:19 #5
hojben>>>>> det var sku lidt sort.
Men så vidt jeg kan se, så står der sådan.
Vedlægger lige koden.

</body>
  </noframes>
  <frame name=\"venstre\" scrolling=\"auto\" noresize target=\"Højre\" src=\"Jeannefairy3.htm\">
  <frameset rows=\"15%\">
    <frame name=\"Højre\" src=\"Jeannefairy2.htm\" target=\"h-nederst\" scrolling=\"auto\" noresize>
  </frameset>
</html>
Avatar billede momoney Novice
21. januar 2002 - 22:22 #6
Venner. Jeg løste den sku selv.
Takker for det.
men for at vise min gode vilje,
fordi det tildels var jer to der svarede mig der havde ret får i lige pointene til deling ;O)
Avatar billede francke Nybegynder
21. januar 2002 - 22:25 #7
Du har jo 3 frames på din egen side men kun 2 på den anden! Så din base target= skal være \"højre\"
Avatar billede podata Nybegynder
21. januar 2002 - 22:25 #8
:)