Avatar billede t.lykke Nybegynder
26. januar 2002 - 14:00 Der er 9 kommentarer

opsætning af ny e-mail adr. på bredbånd

Jeg vil gerne ha hjælp til opsætning af ny email-adr. på bredbånd TDC
Avatar billede smartguy Nybegynder
26. januar 2002 - 14:01 #1
hvad for et program bruger du til emails?
Avatar billede monstermand Nybegynder
26. januar 2002 - 14:02 #2
funktioner >> konti >> add > mail,

og så indtaster du de oplysninger du har fået af TDC
Avatar billede freekyzone Nybegynder
26. januar 2002 - 14:03 #3
fortæl mere:

vil du selv være server?
hvilken domæne har du?
hvilken e-mail?
hvilket program?

....
Avatar billede freekyzone Nybegynder
26. januar 2002 - 14:05 #4
hvis du bare skal sætte en gangske alminelig e-mail adresse op i Outlook Express skal du rigtig nok gøre som monstermand skriver.

Under funktioner, vælger du konti, hvorefter du add/tilføjer ny mail.

Derefter følger du bare guiden, og indtaster de oplysninger du har fra fx. TDC...
Avatar billede prodic Mester
26. januar 2002 - 14:05 #5
http://kundeservice.opasia.dk/mails/standardops/

Vælg dit program/mailprogram og indtast de informationer du har fået tildelt via TDC omkring opsætningen af din mail-konto.
Avatar billede sonne Nybegynder
26. januar 2002 - 14:37 #6
hvorfor vil du bruge ( og reklamere ) for TDC ADSL ?
jeg har skiftet til adsl, men det kan da ikke ses på min mail adr, ej heller på min hjemmeside. hvis TDC vil reklamere på min side skal de da betale for det - de tager jo bataling for alle deres ydelser.
Avatar billede tumben Novice
27. januar 2002 - 12:25 #7
sonne...reklamerer ??...nogen gange er det ret smart..at man kan se på folks mailadresse...for det første hvem de er..for det andet hvilken forbindelse de har.
På den måde ved man om man kan tillade sig at sende store filer...og man har et fingerpeg om de har router eller modem....eller hvad ..du sender måske også en billedfil på 7 MB...til en du ikke ved hvad forbindelse han har.    bentsmørhår@56k.dk  :-)
Avatar billede sonne Nybegynder
27. januar 2002 - 19:13 #8
hvis du havde skrevet en lovlig mail adr- så ville jeg svare dig i stedet for den uvedkommende snak her hos t.lykke - som sikkert hel're villa have løst sit problem.
Avatar billede saint_dk Nybegynder
28. januar 2002 - 09:48 #9
Hej T.Lykke, du kan ringe til den support jeg sidder på og få hjælpen gratis. Det er også nemmest hvis du sidder foran computeren når du ringer.