Avatar billede vest Nybegynder
28. januar 2002 - 14:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at vælge dansk som stavekontrol.

Jeg sidder med office 97 (engelsk version) hvor jeg ikke kan få outlook til at bruge dansk stavekontrol. Outlook er sat til at bruge word som editor. Jeg har prøvet at sætte både word og outlook til at bruge dansk som default, men hver gang jeg klikker på ny mail, ja så er den vendt tilbage til engelsk. Hvad går der galt?
Avatar billede professoren Nybegynder
28. januar 2002 - 14:58 #1
Har du dansk stavekontrol installeret i word? Virker det i word?
Avatar billede saint_dk Nybegynder
28. januar 2002 - 14:58 #2
Prøv at se hvad Windows står til i sprog, fejlen kan ligge der...
Avatar billede vest Nybegynder
28. januar 2002 - 15:01 #3
professoren> Der er installeret dansk stavekontrol.
saint_dk> Hvor er lige jeg skal kigge efter det?
Avatar billede vest Nybegynder
28. januar 2002 - 15:10 #4
Saint_dk
Hvor går man ind i windows og vælger sprog?
Avatar billede vest Nybegynder
28. januar 2002 - 15:47 #5
Fandt selv løsningen. Det var den autosignature der var lavet i forvejen der gik ind og drillede.