Avatar billede splatter Nybegynder
30. januar 2002 - 16:16 Der er 9 kommentarer

Følge redirect

Hvilke muligheder har jeg for at se over hvilke URL's jeg bliver redirected (det er jo ikke altid lige muligt at se via det blotte øje)

På forhånd tak
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 16:22 #1
try k F11.. det burde hjælpe... ellers kan du højeklikke på linket som redirecter dig, og så se hvad det fører til for en dside...
ellers kan du tjekke i koden på siden, ved at gå op i menuen VIS -> kilde ... her står det hele
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 16:24 #2
højreklikke definere at du går ned i egenskaber, nederst i menuen der popper op
Avatar billede splatter Nybegynder
30. januar 2002 - 16:27 #3
takker for svaret..

det er ved links hvor jeg bliver redirected over flere omgange (typisk 2-3 gange).... så desværre er det ikke nok at se hvor det link der trykkes på fører en hen....
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 16:29 #4
Nej, men du kan tjekke det hver side du kommer forbi...
er det den helt specificerde adresse du leder efter (http://www.perfetportal.dk/index.php)
eller bare hovedsiden (http://www.perfectportal.dk) du tænker på
Avatar billede splatter Nybegynder
30. januar 2002 - 16:45 #5
ok.. jeg er nu ikke helt med på hvordan jeg skal nå og tjekke det på de enkelte sider jeg kommer forbi... jeg er interesseret i den præcise udspecifiserede adresse..

eksempelvis på http://www.jubii.dk/Erhverv_oekonomi/Finans_oekonomi/Forsikring/Boligforsikring/
ved at trykke på beregn ude til højre.. her vil jeg gerne vide helt nøjagtigt hvad som bliver "kaldt" undervejs..
Avatar billede xi-craxy Nybegynder
30. januar 2002 - 17:43 #6
det findes der ik!!! ked af at sige det, men sådan er det... der er i skrivende stund ikke noget program der kan afvikle dit problem...
Avatar billede professoren Nybegynder
31. januar 2002 - 14:04 #7
Der findes programmer, der kan logge din WWW-surfing, og fortøælle dig hvor du har været hen...
Avatar billede professoren Nybegynder
31. januar 2002 - 14:43 #8
Denne her overvåer din netaktivitet--og giver dig muligheder for at sikre din PC

HackerWacker 2000 Personal Edition 4.10.0

Free download 1.5MB
                                          Downloads:
                                                                15,311
                                          Publisher:
                                                                Streiff Information Services
                                          Date added:
                                                                June 16, 2000
                                          File size:
                                                                1.5MB; Clock this download
                                          License:
                                                                Demo
                                          Minimum requirements:
                                                                Windows 95/98/NT/2000, 16MB RAM, 8MB disk space
                                          Uninstaller included?:
                                                                Yes
                                          Limitations:
                                                                50-user trial, some features disabled

                    Description
                    HackerWacker 2000 logs and monitors all user activity on your system, including Internet activity. It has a small
                    personal firewall, email notification, filters, the ability to shut down applications, a Lock Cursor feature, a Run in
                    Stealth Mode feature, and much more.

                    Version 4.10.0 has improved stealth mode operation, a new and improved key stroke logging algorithm, the ability to
                    save logs to any path or network drive, the ability to store the word filter list and other settings in a central place for
                    multiple use, and GUI enhancements and fixes.

                    This demo version is a 50-user trial and has some functions disabled. The cost to register is $29.99.
Avatar billede professoren Nybegynder
31. januar 2002 - 14:47 #9
og her er en til:

PeopleMonitor 2.0.6  new
                        Free download 2.6MB

                                                  Downloads:
                                                  Publisher:
                                                                            Peter Surrena Design, Inc.
                                                  Date added:
                                                                            January 18, 2002
                                                  File size:
                                                                            2.6MB; Clock this download
                                                  License:
                                                                            Demo; $49.99
                                                  Minimum requirements:
                                                                            Windows (all)
                                                  Uninstaller included?:
                                                                            Yes
                                                  Limitations:
                                                                            30-day trial

                    Description
                    From the developer: "PeopleMonitor will monitor your PC and your internet connection. Using the Keystroke
                    Recorder you can monitor chat room usage, passwords, etc. Built-in cache browsing allows you to see what was
                    viewed online. Bookmarks/URLs will scan your computer based on inappropriate content keywords, to see what
                    websites were accessed by users. Download plug-ins to expand your features, for example, capture live screen shots
                    of what your users are seeing on the screen. Secure your home, school or office.

                    This is a 30-day trial. Full version retail price costs $49.99."