Avatar billede djm33 Nybegynder
10. februar 2002 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fil reference i regedit

Hej...!!!

Jeg sidder med et mindre problem. Jeg skal have alle f.eks. mp3 filer til at blive åbnet automatisk i min mp3 afspiller, efter første start af programmet. Altså programmet skal gå ind i registreringsdatabasen og gøre så alle mp3 filer bliver startet i min afspiller og ikke i crappy mplayer 7.0. Hvis det er spørgsmål til hvad jeg lige har skrivet så spørg endelig.

På forhånd THX
Avatar billede scb Praktikant
10. februar 2002 - 21:06 #1
Stifinder > Funktioner > Mappeindstillinger > Filtyper
Find mp3 filer og vælg dit program som standard.
-SCB
Avatar billede scb Praktikant
10. februar 2002 - 21:06 #2
Det var et svar.
-SCB
Avatar billede djm33 Nybegynder
10. februar 2002 - 21:08 #3
Yep. Det er den manuelle måde at gøre det på. Jeg skal bare have programmet til at gøre det selv.
Avatar billede kennethrisum Nybegynder
10. februar 2002 - 22:57 #4
Avatar billede djm33 Nybegynder
12. februar 2002 - 23:54 #5
jeg ser lige på det og vender tilbage...
Avatar billede djm33 Nybegynder
15. februar 2002 - 19:19 #6
Mange TAK til kennethrisum... Det var lige det jeg skulle bruge...