Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2002 - 10:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Wannafind.dk

Heeej eksperter;-D

jeg er ved at leje et web-hotel, og vil lige høre om der er nogen der har nogen erfaringer med wannafind.dk, så jeg ikke køber katte i sækken.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
11. februar 2002 - 10:53 #1
Jeg har ingen erfaringer med wannafind.dk, men jeg vil da kraftigt advare mod Scannet, 70,- pr. md. som faktureres forud for 6 mdr. adgangen og deres "opsigelsespolitik" really sucks!
Avatar billede circles Nybegynder
11. februar 2002 - 10:53 #2
Brug www.cliche.dk i stedet for!
Avatar billede rune.osterdal.com Nybegynder
11. februar 2002 - 10:54 #3
Jeg kan ikke sige andet end jeg er yderst tilfreds!
Hurtigt svar hvis man skriver til dem og webhotellet kører upåklageligt.
En af mine venner har heller ikke noget at klage over.
Avatar billede circles Nybegynder
11. februar 2002 - 10:54 #4
Hov det skulle have været et svar!
Avatar billede circles Nybegynder
11. februar 2002 - 10:55 #5
Prøv så at se cliches priser!
Avatar billede jonas- Nybegynder
11. februar 2002 - 10:56 #6
Jeg har gode erfaringer med wannafind.
De har endnu ikke været nede, siden jeg oprettede webhotel hos dem.
Du bliver bestemt ikke skuffet!
De har også god support!
Min fætter har webhotel til dem, han havde kommet til at købe den forkerte type, så ringede han og dagen efter var han blevet flyttet over på den rigtige server!
Jeg tror det er nogle af de bedste webhoteludbydere der er i Danmark pt.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2002 - 11:08 #7
circles>>>>
nu er min erfaring at man får hvad man betaler for, derfor synnes jeg ikke det er relavant er kigge på udbydere der har priser på en kr. pr. md. envidere kan man så ikke forlange en ligeså god support når du ikke betaler mere. derfor er jeg villig til at betale de 73 kr. pr. md. og så udbyder de alt hvad jeg skal bruge.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
11. februar 2002 - 16:00 #8
Prøv at kigge på www.danskewww.dk

Jeg har anvendt dem siden 99 nu og har aldrig haft problemer med dem.