Avatar billede fafnr Nybegynder
11. februar 2002 - 19:04 Der er 4 kommentarer

Lotus SmartCenter

Heysa!

Efter at have installeret Win XP istedet for 95, og have afinstalleret Lotus SmartSuite efter en backup, så er alle mine addresser og lign. væk, der tidligere var den menubar der lå i toppen af skærmen, væk! Også selvom jeg kopierer hele Lotus mappen (den jeg tog backup af) ind over!

Help!
Avatar billede khvid Nybegynder
11. februar 2002 - 20:38 #1
Under lotsuite (eller hvor du nu har din SmartSuite liggende) ligger mappen smartctr. Deri findes filen smartctr. exe. Hos mig er den installeret med tilføjelsen /LDA (uden at jeg dog lige er klar over, hvad det indebærer).

Jeg kender ikke XP, og ved derfor ikke, om der stadig er noget der hedder Menuen Start, men ellers kunne du da prøve at oprette et kald til filen dér.
Avatar billede fafnr Nybegynder
11. februar 2002 - 21:15 #2
Problemet er ikke at starte, problemet er at jeg ikke har alle mine addresser...
Avatar billede khvid Nybegynder
11. februar 2002 - 22:26 #3
Dine adresser bør ligge i mappen lotsuite\arbejde\smartctr som filen adresse.txt, dvs. medmindre du har fortalt Smartcenter, at du ville bruge en approach database som adressekartotek
Avatar billede khvid Nybegynder
14. februar 2002 - 21:30 #4
>fafnr
Jeg er tæskende ligeglad med points eller ikke points, men når nogen gør sig en eller anden grad af ulejlighed med at prøve at imødekomme en anmodning om hjælp, er det for slapt ikke at reagere. Man kunne da i det mindste meddele, at man ikke kan bruge svaret.