Avatar billede sunlight Nybegynder
13. februar 2002 - 00:05 Der er 6 kommentarer

Sikker fjernelse af hardware.

Hvordan deaktivere man ikonet: Sikker fjernelse af hardware. Denne besked lægger som ikon nede i menuen i højre hjørne og det er fordi jeg har en gammel scanner installeret hvor jeg kun kan finde en win 2000 driver (som virker perfekt)Denne besked er både irreterende og jeg kan ikke bruge den så derfor vil jeg gerne deaktivere den så den ikke kommer igen. Hvordan gør jeg det...???
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. februar 2002 - 00:42 #1
Det er til sikker fjernelse af USB relaterede værktøjer, hvis du ikke har USB, kan jeg godt se at det kan være ivejen. Og så alligevel, jeg har den og den gør da ingen skade siger ingenting kun når jeg skal have mine transportable værktøjer med mig.
Men fjerne den, jeg skal gerne se om jeg kan finde det.
Avatar billede nesdam Nybegynder
28. april 2003 - 01:37 #2
Jeg vil da gerne høre om Nordicwolf eller andre har fundet ud af at fjerne denne "tingest"
Avatar billede nesdam Nybegynder
02. marts 2009 - 19:54 #3
lukker spørgsmålet
Avatar billede nesdam Nybegynder
02. marts 2009 - 19:56 #4
lukker spørgsmålet
Avatar billede nesdam Nybegynder
02. marts 2009 - 20:02 #5
lukker spørgsmålet
Avatar billede nesdam Nybegynder
06. oktober 2009 - 23:24 #6
lukker spørgsmålet