Avatar billede wise Seniormester
14. februar 2002 - 17:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programmer går i "svarer ikke" ved NDPS print

Hej alle

Jeg har en NW5.1, sp3, med NDPS. 4.81 med post path på Win2k klienter.

På en enkelt maskine hænger den jævnligt når den skal printe. Så går programmet (Oftest Excel, men også Notes) i "svarer ikke".

Nogen der har oplevet tilsvarende, eller har godt bud ?
Avatar billede michael3480dk Nybegynder
16. juni 2002 - 16:16 #1
Jeg ser i øjeblikket mange sjove printproblemer, både med NDPS og kø-printning. Specielt fra Win2k terminalservere.
En ting, som har hjulpet for mig HVER gang er at printe direkte til printerens IP-adresse udenom Netware serveren, hvis det altså er en netprinter.
Avatar billede wise Seniormester
18. februar 2003 - 19:18 #2
Hmm, ok, jeg lukker