Avatar billede martin- Nybegynder
20. februar 2002 - 19:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mozilla "lufter" divisions

Er netop gået over til, at benytte DIV-elementet til at opbygge min side, da det er nemmere at styre end tabeller. Men på et punkt vil Mozilla (version <= 0.9.8) ikke som jeg vil.

Problemet kan beskues her: http://www.arsenal.dk/div.html

Efter det øverste grafik kommer der et lille tomrum ned til den hvide boks med den sorte ramme. Hvorledes fjerner jeg dette? Siden overholder XHTML 1.1 standarden, så jeg er lidt på bar bund. Både Internet Explorer 6 og Opera 6.0+ viser den fint.

--
Martin
Avatar billede random Nybegynder
22. februar 2002 - 15:53 #1
Der er ikke noget tomrum hos mig, jeg bruge IE6.0
Avatar billede martin- Nybegynder
22. februar 2002 - 17:14 #2
Ja, det er jeg klar over. Internet Explorer (6) og Opera (6) kan godt vise det uden problemer. Men Mozilla har åbenbart sin egen måde at tolke det på...løsningsforslag?

--
Martin
Avatar billede martin- Nybegynder
30. juni 2002 - 21:44 #3
Har i mellemtiden fundet løsning ved at sætte display: block; på img-elementet.