Avatar billede jhc Nybegynder
22. februar 2002 - 14:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Administration af dynamisk oprettet componenter på runtime

Hej

Er der nogen der ved om der findes en form-designer a.la. den delphi's IDE. Forskellen er bare at man skulle kunne oprette dem dynamisk når programmet kører og gemmes deres oplysninger i en database.

Jeg ved udemærket godt hvordan man oprettet componenter dynamisk - men for at spare tid. Vil jeg til at starte med gerne finde en component som kan klare disse opgaver.
Avatar billede martinlind Nybegynder
22. februar 2002 - 14:34 #1
Jeg kender ikke nogen comp., så jeg lavede en selv
Avatar billede jhc Nybegynder
22. februar 2002 - 15:28 #2
Ja og nu er der jo weekend så hvorfor ikke lave den der.