Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 23:27 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

10-4Media.dk

Hvad synes I om http://www.10-4Media.dk ?  Kommentarer, karakterer, kritik, ris og ros modtages gerne. Bare kom med alt havd der måtte være.

Læg i øvrigt lige mærke til højreklik-menuen... Mindre detalje, ja, men jeg syntes selv det var en meget sjov ide...
Avatar billede zoidberg Nybegynder
25. februar 2002 - 23:37 #1
Ganske pæn, men meget dårligt lavet!

1. Links'ene virker ikke!
2. Menuen virker ikke!
3. Højrklik-menuen virker ikke!
4. Når han holder musen over toppen begynder rammen automatisk at flytte med musen, heller ikke særlig fedt!
5. Når man lukker åbnes siden automatisk igen!

Det er lige hvad jeg har på nuværende tidspunkt
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 23:38 #2
zoidberg >> Hvilken browser bruger du? Den er ikke optimeret til NS endnu...
Avatar billede zoidberg Nybegynder
25. februar 2002 - 23:39 #3
Det skulle have været et svar!

Hvis du får fikset overstående kan den måske snige sig op på en 8-9@13, lige nu ligger den på 5@13!
Avatar billede zoidberg Nybegynder
25. februar 2002 - 23:39 #4
Jeg bruger Internet Explorer 5.5!
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2002 - 23:39 #5
Den virker ikke i Netscape 6.2.1

Den crasher min Netscape. Der ser ud som om, du har et pup-up-vindue, og det smasker Netscape.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 23:43 #6
zoidberg >> Det lyder sgu' mærkeligt... Kunne jeg evt. få et screendump af, hvordan det ser ud når du kommer ind på sitet... Det ville være en stor hjælp... Så fyrer jeg op for en anden computer i morgen, og tester den i andre IE-browsere...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 23:44 #7
ufc >> Som sagt: Den er ikke optimeret til NS endnu...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. februar 2002 - 23:45 #8
[Jeg vil for øvrigt stadig gerne hav feedback fra folk der så kan se den ordentligt ;-)]
Avatar billede zoidberg Nybegynder
25. februar 2002 - 23:53 #9
Det ser meget normalt ud, der er bare ikke rigtig noget der virker!

http://www.zoidberg.dk/10-4media.gif
Avatar billede gryn Nybegynder
25. februar 2002 - 23:58 #10
Jeg har samme problemer som zoidberg. Jeg bruger ie 6.0
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 00:00 #11
Du har ret... Det ser ud som det skal... Mærkeligt linksene ikke duer... De overholder ellers alle gængse standarder for IE 4+ - nå, jeg kigger på det i morgen, og i mellemtiden vil jeg gerne have feedback fra dem for hvem det virker...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 00:02 #12
gryn >> Nu begynder jeg snart at rive mig selv i håret... Jeg bruger også IE 6... kan du ikke engang komme ind i menuen til venstre?
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 00:02 #13
Også mig... samme problem...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 00:04 #14
Øhh - he he... Jeg har faktisk samme problem, når jeg kigger efter... Jeg har glemt at uploade en af javascript-filerne... Jeg lukker lige dette spm. og laver et nyt i morgen, når det duer ;-)

Ellers tak for hjælpen... I får naturligvis point nu, og skal være hjerteligt velkomne til også at deltage i morgen... ;-)
Avatar billede zoidberg Nybegynder
26. februar 2002 - 00:07 #15
He he, det hjalp jo en hel del, nu virker det vist som det skal :o)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 00:08 #16
Yup - såå kører det - opretter lige et nyt spm. ;-)