Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 16:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Outlook fucker

Da jeg åbnede for outlook i dag, fuckede den fuldstændig op. Den kan godt begynde at hente mails hjem, men så snart den har d-loaded dem, afbryder den til POP3-serveren og siger, at outlook.pst "is not accessible"... Jeg har tjekket outlook.pst for skrivebeskyttelse m.v... Men alt ser ud til at være ok... Den er godt nok meget stor (117 mb), men den har været større før, og outlook virkede fint i går aftes.
Det er Outlook 2000 UK...
Avatar billede riversen Nybegynder
26. februar 2002 - 16:49 #1
prøv at reparere den vha. start --> programs --> Accessories --> System Tools --> Inbox Repair Tool...
Avatar billede riversen Nybegynder
26. februar 2002 - 16:49 #2
eller lav en ny pst fil og flyt mails fra den gamle over i den.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 16:51 #3
Jeg har ikke System Tools --> Inbox Repair Tool liggende i min accesories mappe...
Avatar billede riversen Nybegynder
26. februar 2002 - 16:59 #4
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q168648

ser ud til den ikke følger med dine programmer...

hent den her... http://hjem.get2net.dk/riversen/scanpst.exe

så håber jeg ikke vi bryder noget copyright
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 19:34 #7
Nu har jeg prøvet at køre scanpst et par gange - den indrømmer, at der er fejl i filen... Men hver gang jeg prøver at reparere, fejler den...

Mon det vil hjælpe at geninstallere Outlook?
Avatar billede riversen Nybegynder
26. februar 2002 - 19:58 #8
nej, prøv at lave en ny pst fil og flyt skidtet derover i...det er vist beskrevet i en af artiklerne, hvis du ikke har styr på det ;-)
Avatar billede riversen Nybegynder
26. februar 2002 - 19:58 #9
men hvis du ikke har noget vigtigt kan du jo bare slette og lave en ny
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 20:00 #10
riversen >> Jeg har MANGE ting, der er _meget_ vigtige... Så det kan jeg desværre ikke ;-)
Avatar billede riversen Nybegynder
26. februar 2002 - 20:02 #11
så prøver du at flytte dem...

lav dog lige først en kopi
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
26. februar 2002 - 22:16 #12
Ok, nu har jeg flyttet alle items (mail, kontakter m.v.) over i en ny pst-fil... Og det virker heldigvis. Tusind tak for hjælpen riversen, man bliver sgu' hurtigt træt af Buydomains' webmail! ;-)
Avatar billede riversen Nybegynder
27. februar 2002 - 13:54 #13
no prob...