Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 17:56 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Vurdering af hjemmeside

Hvad synes i om www.pcgamez.dk ?
Brugervenlighed, design og indhold.
Nogle forslag til ændringer af siden??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2002 - 17:58 #1
pisseflot lavet!
måske bliver den hvide baggrund lidt kedelig i længden..
Avatar billede jadebob Nybegynder
26. februar 2002 - 18:01 #2
Skidefedt design!!!!
Jeg er bare ikke så glad for bannere i al almindelighed!
Men alt i alt Fedt design! :=]
Avatar billede flash-man Nybegynder
26. februar 2002 - 18:04 #3
Hm... Du har fået et nyt logo siden sidst, det er flot!

Tja... Designet er jo et af de mange standard-designs man har set før, men stadig ret stilet (bruger det osse selv nogen gange)...
Det banner du har placeret midt i det hele, det er altså ikke så kønt... Hvis du bare kunde rykke det lidt ned, eller endnu bedre... Fjerne det helt!

Brugervenligheden er go! jeg har ihvertfald ikke nogen problemer med at finde rundt på hjemmesiden, og man har ikke problemer med at finde menuen...

Inholdet er lidt tomt efter min mening... Du kunne godt komme noget mere på i de forskellige kategorier..

Jeg synes ikke det er det helt bedste farvevalg du har brugt på din side, men det er jo så smag og behag...

Det var vist alt jeg havde at sige om din hjemmeside... Jeg vil give den 8@10 hvis du lavede om på farverne, fjernede banneret og noget mere indhold så kunne den godt score et 10-tal fra min side... :)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
26. februar 2002 - 18:21 #4
Thjaa det er da nydeligt, men det ville nu have været bedre, hvis du havde valgt at bruge HTML eller XHTML til det i stedet for dit eget selvopfunde mark up sprog.

Derudover så hører denne slags spørgsmål vis nærmere til i kategorien Design : Feedback :

http://www.eksperten.dk/kat/81/

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
26. februar 2002 - 18:25 #5
Jeg regner ikke med at fjerne banneret.

osaka: Hvad mener du??

Hov, havde ikke set at det var denne kategori jeg oprettede i...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
26. februar 2002 - 19:53 #6
pcgamez.dk> Jeg mener det er synd at du ikke har valgt at benytte HTML eller XHTML som clientside sprog. Der er flere elementer på din side som ikke findes i en af disse to specifikationer og eftersom du ike har angivet nogen doctype, går jeg ud fra at det er fordi du har valgt at lave dit eget mark-up sprog?

Hvis du er i tvivl om hvad HTML/XHTML er så kan du finde de 2 specifikationer her:

http://www.w3.org/TR/xhtml1/
http://www.w3.org/TR/html401/

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede oxygen Nybegynder
27. februar 2002 - 10:19 #7
Jeg tror, at det Oscar i virkeligheden siger er, at siden ikke overholder de HTML-standarder, som den burde gøre. Og risikoen ved det er, at den ikke kan vises i alle browsere..
- Beklager hvis jeg lægger ordene i munden på dig Oscar, - især hvis det er de forkerte! :)

Tjek endnu en W3-adresse, hvis du vil se hvor der er potentielle problemer i din HTML-kode: http://validator.w3.org/
Avatar billede oxygen Nybegynder
27. februar 2002 - 10:29 #8
I øvrigt kan jeg godt lide det simple grafiske design på siden. :) Et rigtigt iøjnefaldende logo ku' dog sikkert gi' siden et federe look.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
27. februar 2002 - 10:32 #9
oxygen> Det er en anden måde at formulere det på :-)

Dog er det ikke noget krav at man overholder w3c standarderne når man laver websites, man kan sagtens selv opfinde tags og ting og sager, så længe den application(browserne) der skal vise siden forstår dem.

Det jeg mener er dog at man kan ikke rigtig sige at man benytter HTML til en side, hvis ikke siden ikke overholder de regler der er for HTML. Samtidig går jeg så ud fra at det er et bevist valg at man har valgt ikke at bruge HTML? Man må jo gå ud fra at pcgamez.dk har gjort sig nogle overvejelser omkring dette inden han/hun? gik igang?.

Med venlig hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede skurggman Nybegynder
05. marts 2002 - 10:02 #10
lidt ordinært... ikke noget specielt, ikke grimt ikke helt vildt fedt! :-)
Avatar billede pornholmer Nybegynder
05. marts 2002 - 10:05 #11
det er gråt !!
Avatar billede christian-s Nybegynder
05. marts 2002 - 10:07 #12
Menuen er lidt kedelig!
Prøv måske at lave noget lidt mere utraditionelt, med lidt grafik.
Jeg synes også at siden er for bred, lidt plads i siderne, evt. med lidt grafik ville gøre siden pænere og mere rolig at se på!