Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:11 Der er 13 kommentarer og
5 løsninger

Førstegangs indtrykket

Da jeg selv har siddet og rodet med denne side, kan slet ikke bedømme den længere. Jeg har bare brug for generelt førstegangs indtryk. Er det til at finde rundt, er det informativt, hastighed o.s.v. Thanx in advance :o)
Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:11 #1
Der er noget med man skal huske linket :o) *G*
http://cvdan.nerdcoders.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 15:12 #2
Meget skrigende farver der ikke matcher den grå farve

Kort og godt

MC
Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:15 #3
mc.lucifer > Ehh... den med farverne er vist en smags-sag... har haft to store webfirmaer inde, da jeg laver lidt for dem... de synes det er fedt, fik desuden tilbudt grafiker-job p.g.a. designet... Er dog langt fra grafiker...
Men... Du er altså den eneste der har kommenteret negativt om farverne.. sorry... Den tager jeg mig ikke af :o)
Avatar billede botha1 Nybegynder
27. februar 2002 - 15:19 #4
jeg synes også farverne skriger lidt, og mangler der ikke ligesom noget i nederste halvdel ?

vedr. farver kan du måske bruge denne adresse som hjælp, her kan du få hjælp til hvilke farver der matser hinanden :-)

http://www.colorschemer.com/online/
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2002 - 15:19 #5
Jeg giver mc. ret i farve valget, er for stærke, hvis man skal være inde på siden for lang tid af gangen, øjnene bliver trætte i det man skal koncentrere sig om hvad der står i boxen....
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
27. februar 2002 - 15:22 #6
Hvis du er blevet tilbudt grafikerjob udfra den side - så giver jeg ikke meget for de 2 firmaer.. Der er jo næsten ikke noget grafik på siden.

At sætte nogle farver på lidt tabeller og divs har ikke noget med grafik at gøre.
Flashen ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal synes om. Måske skulle du lade være med ar loop'e den.
Mht. til site er opstillingen nydelig, dog meget almindelig.
Farverne synes jeg også er for skrigende.
Avatar billede hirtshals Nybegynder
27. februar 2002 - 15:24 #7
Den Mørke Solgul er Flot - meeeen den skrigende gule den er hæslig sammen med den mørke orange / gule
Avatar billede startfirma Nybegynder
27. februar 2002 - 15:27 #8
well farverne er ikke perfekt..

indhold er vel egentlig ok :)

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:30 #9
Wow... Vildt... er farverne så slemme... skægt :o)
Men hvor om alting er, har det sq da altid været almindeligt at sætte gråtoner op imod stærke farver... Det er brugt i kunst, mode og reklamefotografering... Men med den trend der er på nettet i øjeblikket vil jeg giver jer ret, så er det meget stærke farver...
Hvorfor er det at det hele skal være totalt dæmpet?.. nå det var vist et sidespørgsmål :o) *G*
pelkjaer > jeg har aldrig påstået at være grafiker... tvært imod holder jeg mig helst fra at skulle lege grafiker :o)
botha1 > kender den godt... den sux... hvis du kalder det at matche farver sååee... :o)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 15:31 #10
Fair nok

Jeg kommenterede bare mit "CITAT" generelt førstegangs indtryk "CITAT SLUT"
Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:33 #11
mc.lucifer > tjae... det ser søreme også ud til, du har supportere... Sorry :o)
Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:33 #12
startfirma > hmmm... hvad skulle jeg med det link :o)*G*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 15:34 #13
Ja ja jeg kom med mine kretik, Hvis du ikke kan tåle den burde du nok ikke oprette dit sp i et forum hvor alle har adgang,

Take it or leave it jeg er sku lige glad
MC
Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:36 #14
mc.lucifer > rolig rolig... jeg kan tage det... undrer mig bare over, at 2 firmaer roser det, og et andet tilbyder grafikerjob, mens så mange udviklere synes det er hæsligt... get my drift? :o)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 15:37 #15
Ok.
Slappe af nu fik læst dit indlæg forkert

MC
Avatar billede knightdear Nybegynder
27. februar 2002 - 15:40 #16
mc.lucifer > hehe... det sker jo :o)
Kan du ikke lige lave et svar?
Jeg tror jeg lukker spørgsmålet, da der ikke er kommet så meget andet end farver, vel o.k. og almindeligt...
Og det var ikke så stor en del af spørgsmålet, så du fortjener vel en del af pointene :o)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 15:41 #17
MC
Avatar billede rfogh Nybegynder
02. marts 2002 - 17:24 #18
Godt forsøgt med farverne, men det kommer til at virke lidt billigt