Avatar billede ouh1000 Nybegynder
28. februar 2002 - 14:49 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Alle genveje i Lotus 123

Kan I finde en kompelt liste over ALLE genveje taster i Lotus 123.
I "hjælp" er der en del, men ikke alle. Jeg kunne hurtigt finde op til flere der ikke var angivet. F.eks ctrl++ "indsæt række/kolone"
Men alle taster også F-tasterne. F.eks F4 er lig med "områdevælger"
Avatar billede b_hansen Novice
28. februar 2002 - 14:52 #1
Jeg tvivler lidt på, at du får held med det. Grunden er, at mange af disse genvejstaster i Lotus er et levn fra de gamle DOS-dage. Min fornemmelse er, at man har luget en del af disse ud af hjælpen
Avatar billede b_hansen Novice
28. februar 2002 - 15:04 #2
eventuelt kan du prøve at søge på Lotus' hjemmeside: www.lotus.com
Avatar billede khvid Nybegynder
28. februar 2002 - 23:54 #3
Jeg tvivler også på, at du kan finde en komplet liste, bl.a. fordi genvejstatsernes funktion er afhængige af konteksten, men det passer da ikke, at de af dig nævnte kombinationer ikke findes i 'Hjælp'. På første side i hjælp under emnet 'Genvejstaster' står, at Ctrl + 'grå plus' giver indsættelse af rækker/kolonner, og hvis du nederst på den side trykker på relaterede emner får du en boks op med en hel række muligheder, herunder 'Funktionstaster', hvor du kan læse, at F4 har den funktion, du nævner. Så deeeet ...
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
01. marts 2002 - 10:04 #4
Det er sq da rigtig nok med den ctrl++, den havde jeg ikke lige set. Det hjælper jo lidt på det, også med F-tasterne.
Nåå men hvis I mener der ikke er flere muligheder vil jeg lukke spørgsmålet.
Avatar billede b_hansen Novice
01. marts 2002 - 10:16 #5
næææh... men som sagt, prøv at søge på enten IBM's eller Lotus' hjemmesider.
Avatar billede b_hansen Novice
11. marts 2002 - 14:43 #6
lukker du spørgsmålet?