Avatar billede demospasser Nybegynder
07. marts 2002 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Serverens konfiguration

Findes der en fil i Windows der kan råbe hele ens hardware opsætning ? Eller skal jeg installere et program?
Avatar billede grinderslev Praktikant
07. marts 2002 - 10:16 #1
du da se hvad du kan få ud af computeradministrations" proggrammet .
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. marts 2002 - 10:18 #2
evt installer SiSoft Sandra
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 10:25 #3
hvad skal du helt præcist have at vide udfra opsætningen???
Avatar billede demospasser Nybegynder
07. marts 2002 - 10:28 #4
Al info om hardware. Grafikkort, cpu, ram osv.
Avatar billede jakeman Nybegynder
07. marts 2002 - 10:32 #5
Er det EFTER eller FØR du har installeret dit hardware i windows! For hvis det er før, bliver du desværre nødtil at åbne pc'en for at få det at vide! :-)

-Hvis det er efter må jeg give bundgaard ret i hans kommentar!

/Jakeman