Avatar billede nielzdk Nybegynder
07. marts 2002 - 19:51 Der er 60 kommentarer og
1 løsning

Logo til Cs Clan...

Nogle af jer der gider at lave et fedt CS Logo til www.team-inc.subnet.dk

Målene skal være 700 bredde og 100 højde... Der skal stå Clan Intercore.. Kunne være fedt hvis der var lidt Counter Strike Miljø over det... Send bud til mestersimon@hotmail.com bedste bud får point.. logoet kommer på www.team-inc.subnet.dk 's side... der skal ingen reklame være please

Tak ;o)

/Simon
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 19:53 #1
Hey niels! :)
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 19:53 #2
www.12day.dk/eksperten/

Her er da et forsøg i al fald:)

Simonia
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 19:54 #3
Set pacroon.dk/.tk fornylig? *G*
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 19:57 #4
Beklager, der er lige et FTPproblem her, siger til når den er oppe eller kyler den på en anden server.
Avatar billede lee Nybegynder
07. marts 2002 - 19:59 #5
Det du har nu er da kanont... hvilke forandringer havde du forestillet dig ??

Farver osv ...

/Lee
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 20:00 #6
Pacroon.dk virker da fint???

Kan du ikke huske mig? :)
Avatar billede nielzdk Nybegynder
07. marts 2002 - 20:15 #7
Pacroon: Hey Kaspar
Jo det kan jeg sagtens... det er faktisk ikke Niels det her...
Det er Simon.... Arbejder sammen med Niels på intercore.dk, du kender mig måske også fra n.dk, der er jeg Warrior og Cyberguden og mange andre ;o)

Lee: Jeg havde forestillet mig noget i samme stil måske... måske med noget cs i baggrund eller sådan.. prøv.. jeg godtager det sikkert... ikke så kritisk mht. det her logo

Simonia: Fint sig til når den er der ;o)
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 20:17 #8
Har lavet et ok et, synes jeg:/ Men har lige fået at vide, min udbyder flytter mig over på en ny server dette øjeblik, så jeg venter ny kode i løbet af den næste halve time:/ Vender stærkt tilbage:)
Avatar billede nielzdk Nybegynder
07. marts 2002 - 20:37 #9
fint, jeg venter... ser lige lidt temptation island ;o)!! kommer bagefter..
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 20:40 #10
Jeg fatter ikke hvorfor du ikke beholder det gamle?
Avatar billede nielzdk Nybegynder
07. marts 2002 - 21:05 #11
Det er der en grund til jeg ik vil ind på her ;o) Har bare brug for noget nyt... er okay hvis det ligner lidt...

/Simon
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 22:25 #12
Hvis du lukker siden ned, skal vi lige have farvekoden!?
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 22:26 #13
Så er det hele oppe at køre igen:
www.12day.dk/eksperten

Simonia
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 22:57 #14
Endnu et logo på samme adresse!

Simonia
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 22:59 #15
Hvorfor lukkede du siden ned?
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 23:04 #16
Jeg tror der er noget "slemt" med i spillet! Hans konto er ikke aktiv.

Du skal nok ikke regne med at se nogle accepterede svar i dette spm. :(
Avatar billede simonia Nybegynder
07. marts 2002 - 23:07 #17
Nej, der er noget skummelt over det.
Også bare hans svar på, hvor hans logo ikke kunne bruges mere.
Avatar billede nonick Nybegynder
07. marts 2002 - 23:08 #18
jep...
Avatar billede nielzdk Nybegynder
08. marts 2002 - 15:03 #19
Rooooolig drenge..... intet skummelt her... simonia... jeg kigger li på dit logo og ser om det ka bruges... i andre må gerne poste logo'er fortsat!

Har set dine logo'er simonia, meget gode... kommer lige tilbage imorgen eller iaften og afgører hvilket logo jeg vil bruge...
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 16:20 #20
ok*GGG* Der var vi måske lidt for hurtige på aftrækkeren så:)
Men både Nonick og jeg har deltaget på opgaver tidligere, hvor folk blot lukkede deres link ned og smuttede:(
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 16:21 #21
Nielzdk, der skulle gerne være 2 forskellige:)
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 19:17 #22
Nielz.. 2 spørgsmål.
Hvorfor har du lukket siden ned?
Hvorfor er din konto ikke aktiv?

Gider du ikke smide siden op igen eller give mig farvekoden? Jeg vil da gerne prøve at lave noget, men det bliver ikke før i morgen, da jeg skal i byen nu.
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 19:18 #23
Det var 3 spm :)

og én kommentar
Avatar billede dennism Nybegynder
08. marts 2002 - 19:49 #24
Prøver lige...
Avatar billede dennism Nybegynder
08. marts 2002 - 20:16 #25
Avatar billede nielzdk Nybegynder
09. marts 2002 - 17:57 #26
hmmm tak for logo'erne... men jeg kan jo kun bruge et af de 3 jeg har set... så er det ik fair hvis i får 30 point hver.. altså simonia og dennism..! Så kan jeg selv finde ud af hvilket jeg vil bruge.. gi mig li respons.. ;o)

/Simon
Avatar billede simonia Nybegynder
09. marts 2002 - 18:01 #27
Personligt sidder jeg ikke og laver logoer til 30 p. bob bob.
Du må jo bare tage Dennis´s så.
Avatar billede dennism Nybegynder
09. marts 2002 - 19:03 #28
Synes du skal vælge et først, og derefter give point!
Men vent lige... Jeg prøver lige igen!
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
09. marts 2002 - 19:05 #29
Må jeg prøve, at lave et ?
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
09. marts 2002 - 19:09 #30
hvad skal der stå, på logoet ?
Avatar billede dennism Nybegynder
09. marts 2002 - 19:36 #31
Avatar billede nielzdk Nybegynder
10. marts 2002 - 16:18 #32
Julemanden se på de andre logoer der er lavet i forvejen....

Dennism: Så venter jeg med at give point til jeg har fundet det jeg skal bruge... gerne posted logoer
Avatar billede dennism Nybegynder
10. marts 2002 - 16:47 #33
Kan du lide ét af dem jeg har lavet?
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 13:19 #34
-- nielzdk

Hallo... Hvornår får vi noget respons?
Avatar billede simonia Nybegynder
12. marts 2002 - 19:22 #35
Gør vi nok næppe Dennis...
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 19:34 #36
Men det vil squ være rart... hehe
Avatar billede simonia Nybegynder
12. marts 2002 - 19:35 #37
jep;)
Avatar billede nonick Nybegynder
12. marts 2002 - 19:38 #38
I skal huske at se om kontoen er aktiv inden i begynder at lave noget.
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 19:47 #39
-- nonick

Nå... Det havde jeg ikke lige tænkt over!
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 19:51 #40
Kan admin så ikke lukke, sådan vi får 30 point hver, eller hvad?
Avatar billede simonia Nybegynder
12. marts 2002 - 20:01 #41
*SS*
Avatar billede nonick Nybegynder
12. marts 2002 - 20:03 #42
Hvis han skulle gøre det ved alle spm der ikke er blevet accepteret, kunne han ikke lave andet ;)

Det er så pisse irrterende med de "cheatere"

Man sidder fandme længe og laver noget, men bliver ikke accepteret. Jeg er skide træt af lortet.
Avatar billede simonia Nybegynder
12. marts 2002 - 20:09 #43
alt for enig Nonick:/
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 20:16 #44
Jeg er også enig... Hvorfor laver de ikke bare nogle 'strammere' regler? Eller evt. noget med nogle bøde, sådan man kan miste point?
Synes også der er mange der opretter nogle åndsvage sprøgsmål!
Avatar billede simonia Nybegynder
12. marts 2002 - 20:29 #45
hvis han bare opretter en ny profil for at "bestille" foreksempelt et logo Dennis, så er han jo ligeglad med en bøde......sådan en type gidder som regel ikke hjælpe andre med noget selv, så han kan jo bare oprette en ny profil, hver gang han mangler points til at spørge for.
Avatar billede dennism Nybegynder
12. marts 2002 - 21:27 #46
-- simonia

Det har du squ rer i... hehe
Avatar billede simonia Nybegynder
13. marts 2002 - 00:21 #47
men surt show.....det ender bare med, vi heller ikke gidder hjælpe....så de BURDE gøre ET eller ande ved det.....måske oprettelse på ipnummer, hvis man da kan det.
Avatar billede dennism Nybegynder
13. marts 2002 - 07:26 #48
Det kan man da... Men så opstår der et problem, hvis jeg fx. opretter min konto på min skole´s computere... Og da de har én fast ip, så vil jeg være den eneste der kan oprette sig på deres 50 computere!
Avatar billede simonia Nybegynder
13. marts 2002 - 11:50 #49
Ja det er korrekt:/ Jeg er ikke så meget inde i cookies systemet desværre, men det ville være dejligt, hvis man fandt en løsning.
Avatar billede mestersimon Nybegynder
15. marts 2002 - 17:45 #50
Heeey hva faen!! Jeg er Nielzdk... og hva er der sket med min konto? Jeg ka ik logge ind.. lige kommet hjem fra København.. selvfølgelig skal i have jeres point har bare ik haft mulighed for at svare... Hva er der sket???? FOR FAEN!!!
Avatar billede mestersimon Nybegynder
15. marts 2002 - 18:33 #51
Simonia - Dennism ? Jeg er ik en cheater... prøv da lige og tag en ting ad gangen... jeg er ikke på eksperten hver dag.. fordi jeg ik svarer i 2-3 dage går i helt op i en spids.. ku godt tænke mig en undskyldning vedmindre det er mig der har misforstået noget?
Avatar billede dennism Nybegynder
15. marts 2002 - 19:05 #52
Hvis du tror vi har anmeldt dig... Så nej!
Jeg ved ikke hvorfor din konto er blevet slettet! Snak med Admin!

Og ja... Jeg kan godt give en undskyldning! Er jeg (vi) tilgivet?
Avatar billede dennism Nybegynder
15. marts 2002 - 19:06 #53
Har du iøvrigt bestemt hvilket logo du vil bruge (håber det er mit)?
Avatar billede mestersimon Nybegynder
15. marts 2002 - 19:12 #54
mmm det er okay... blev bare lidt chokeret da jeg kom hjem og så ligepludselig en stor sammensværgelse ;o)

puha... jeg har sendt brev til info@eksperten.dk for lige at høre hva det går ud på..

jeg vælger dine logoer dennism.. men jeg er satme bange for at give dig point nu.. (men gør det alligevel).. håber ik jeg får problemer ud af det... aner jo ik hva der foregår!
Avatar billede mestersimon Nybegynder
15. marts 2002 - 19:13 #55
jeg fandt jo lige ud af at jeg ik kan give point før min bruger er gen-åbnet... Admin for faen...!
Avatar billede dennism Nybegynder
15. marts 2002 - 20:00 #56
Oki... Jeg venter bare! ;-)
Avatar billede simonia Nybegynder
15. marts 2002 - 21:23 #57
Great, så fjerner jeg bare mine.
Avatar billede nielzdk Nybegynder
23. marts 2002 - 11:25 #58
Så fik i point ;o) Admin fik øjnene op for at de havde lavet en fejl! Jeg undskylder på deres vejne *G*

/Simon
Avatar billede simonia Nybegynder
23. marts 2002 - 11:27 #59
du mener DU ikke I
Avatar billede nielzdk Nybegynder
23. marts 2002 - 11:31 #60
hehe undskyld... slap af, det er ferie for nogle!
Avatar billede dennism Nybegynder
24. marts 2002 - 23:31 #61
Takker for point!