Avatar billede cdygaard Nybegynder
12. marts 2002 - 21:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse

Jeg får fejlmedelelsen:

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.

og

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer

Hvad kan der være galt?
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. marts 2002 - 21:09 #1
Er det på din egen side?
Avatar billede cdygaard Nybegynder
12. marts 2002 - 21:13 #2
Ja, jeg kører den på min egen computer som server.
Avatar billede henrik2000 Nybegynder
12. marts 2002 - 21:13 #3
Den fejl kan skyldes mange ting.

Du kan have navngivet filen eller navnet på websitet forkert, eller databasen kan være midlertidig nede (det sidste sker dog ikke så tit!).

Men ofte skyldes det bare at siden ikke er tilgængelig fordi netværket på dit arbejde eller hvor du nu er henne, er nede.

Prøv at tjekke det hele en gang til - kan du ikke finde en fejl, så spørg en der styrer din/jeres internetforbindelse.
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. marts 2002 - 21:18 #4
Det kan skyldes forkert navngivning af dokumenter. Blandt mange andre ting. Har du tjekket dine dokumenter for fejl? default.asp hedder måske ved en fejltagelse debault.asp el.lign? Der er jo mange ting, der kan stå forkert.
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. marts 2002 - 21:19 #5
ups, så ikke henrik 2000
Avatar billede cdygaard Nybegynder
12. marts 2002 - 21:20 #6
Nu virker det igen, men jeg har ikke gjort noget. Fatter det ikke!
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. marts 2002 - 21:23 #7
Microsoft's veje er uransagelige....?
Avatar billede cdygaard Nybegynder
13. marts 2002 - 14:14 #8
Nå, Point retur