Avatar billede tms Nybegynder
17. marts 2002 - 01:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mail server

Jeg vil gerne prøve at sætte en mail server op. Jeg kunne godt tænke mig at prøve med Linux. Det skal lige siges at jeg ikke har prøvet Linux før. Hvad kan i anbefale mig ???
Avatar billede morw Nybegynder
17. marts 2002 - 01:36 #1
Jeg bruger postfix samt teapop som pop3d - begge kører med mysql support.

postfix virker lettere at gå til i forhold til sendmail.
Avatar billede mr-d Nybegynder
17. marts 2002 - 09:27 #2
Jeg vil umiddelbart foreslå qmail - den er heller ikke svær, og meget udbredt: www.qmail.org - sammen med QmailAdmin (www.inter7.com) har du en stærk mailserver der er nem at administrere
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2002 - 13:52 #3