Avatar billede sybersok Nybegynder
23. marts 2002 - 17:12 Der er 5 kommentarer

Nero Image Drive

Hej...

Nero har oprette et Image Drive på min pc, og mit spørgsmål er hvordan jeg fjerner dette "drev" jeg har været inde i enhedhånteringen og jeg har også prøvet at afinstallere nero, men intet hjælper det bliver ved med at komme igen !

Problemet er at ingen af min andre CD-R drev viker nu... hjælp !

sys: win98
Avatar billede perj Nybegynder
23. marts 2002 - 17:17 #1
Dette skriver NERO i hjælpefilen:
Hidtil har der været det problem med billedfiler, at det ikke har været muligt at se indholdet af disse filer på et senere trin. Image Drive løser dette problem og gør det muligt for brugeren at undersøge strukturen i billedet. Image Drive installeres ikke automatisk under Neros installationsprocedure. I stedet installeres det manuelt ved hjælp af et separat installationsprogram. Image Drive opretter et 'virtuelt' drev i tilslutning til de eksisterende, som tildeles sit eget drev-identifikationsbogstav. Efter installationen vil du finde programmet i 'Kontrolpanel' under navnet 'Nero Image Drive'. For at kunne se indholdet af en billedfil skal du først markere filen med Nero Image Drive. Herefter kan du vise den ved at klikke på drevet. Filerne heri kan åbnes med det linkede program, så det er muligt at kontrollere indholdet. Det er imidlertid ikke muligt at ændre indholdet.
Avatar billede perj Nybegynder
23. marts 2002 - 17:22 #2
Gå til filhåndtering og slet hele mappen du har oprettet til Image-filer.
Avatar billede summer Mester
23. marts 2002 - 17:36 #3
Fin vejledning.
sybersok>>> Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du opdatere  til nyeste Nero 5.5.7.8 gratis her:
http://www.nero.com/en/download.htm
Download Nero5578.exe fra en af de fem servere og gem den hvor du plejer at gemme downloads. Dernæst går du lidt længere ned og vælger Danish, hvis nero skal køre på dansk. Endelig går du ned og downloader CoverDesigner & WaveEditor Help Files - tast Danish og gem. Nu går du ind hvor du har gemt de tre Nero-downloads og installerer dem en af gangen og genstarter. Tænk ikke på din gamle Nero-installering. Det finder programmet selv ud af.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:24 #4
Luk please!
Avatar billede hldc Nybegynder
22. december 2003 - 17:27 #5
up-