Avatar billede danscape Nybegynder
24. marts 2002 - 15:49 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Club Blah Blah.. erfaringer med dem?!

Jeg overvejer at skifte mit abonnement fra TDC til Club Blah Blah [ www.clubblahblah.dk ], så jeg ville meget gerne hører om der er nogle af jer der har erfaringer med dem, både gode, - som dårlige! ;-)

Er der noget der ikke står på deres website, jeg bør vide, eller?!?

På forhånd rigtig mange tak ;D
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. marts 2002 - 16:23 #1
Tag og gør det.. Du fortryder det ikke

Jeg skiftede fra Sonofon til dem.. og jeg har IKKE fortrut 1sec.!!!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. marts 2002 - 16:29 #2
Har dem ikke selv, men mener de bruger sonofons sendere, og dermed er det ikke de samme signaler/steder der er ens med dit nuværende.
Ved at fx. ved min mor (Bornholm) er der prob. en del steder
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. marts 2002 - 16:31 #3
ja de bruger Sonofons net, som dækker det meste af landet de dækker bedre end tdc
Avatar billede danscape Nybegynder
24. marts 2002 - 16:37 #4
Okay! Og man betaler ikke mere end 1,10 pr. min. og 24 øre pr. sms??
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. marts 2002 - 16:50 #5
nope man betaler kun det!!!!

Så det!!
Avatar billede danscape Nybegynder
24. marts 2002 - 17:08 #6
Okay... hvor hurtige er de om at flytte mit abonnemten fra TDC til Club Blah Blah?! Jeg formoder at jeg kan beholde mit daværende nummer fra TDC af ;o)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. marts 2002 - 17:13 #7
ved ik!`??
Avatar billede danscape Nybegynder
24. marts 2002 - 17:41 #8
Okay... men fik du lov til at beholde dit telefon nummer fra Sonofon af, da du flyttede til Club Blah Blah?!? ;D Vil helst gerne beholde mit, da alle jo kender det! ;D
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. marts 2002 - 17:46 #9
ja det kan du gøre, men jeg valgte og oprette et nyt et, da jeg lige kunne få et nr. jeg gerne ville have"!!
Avatar billede jackson23 Nybegynder
24. marts 2002 - 21:55 #10
Det eneste negative med clubblahblah er, at de kører på Sonofons net og det stinker af pis desværre. TDC's net er langt det bedste...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. marts 2002 - 21:55 #11
Gu er det da ej!!

SONOFONS NET ER DET BEDSTE!!!!!!!!!
TDC SUCKS
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. marts 2002 - 22:00 #12
rooolig djeclemen.. ;)
Det kommer nu an på hvor man bor hvor hvad er bedst.
Jeg ville aldrig vælge det på Bornholm eller visse andre steder jeg har oplevet at den ene er nederen mens den anden kører.
Har set det til begges plus og minus.

Det vigtige er om de steder man normalt er er dækket, og om ens selskab kan levere det lovede.
Hvis Clubblahblah kan det, og ikke har skjulte fælder som Danscape bad om at høre om, så er det jo det der tæller.
Avatar billede jackson23 Nybegynder
24. marts 2002 - 22:04 #13
Tja, TDC dækker procentvis mere end Sonofon
Avatar billede djeclemen Nybegynder
24. marts 2002 - 22:07 #14
SONOFON dækker i dag ca. 97% af hele Danmark - og det er bedre end nogen anden mobiloperatør i landet. Danmarks kortet har vi inddelt i 16 felter, du kan klikke på for at se nærmere på dækningen i det område, du er interesseret i.
Når du klikker på kortet, bliver du ført over til det interaktive dækningskort, hvor dækningen er angivet på en farveskala, der går fra lilla til lysegrå.
Avatar billede jackson23 Nybegynder
24. marts 2002 - 22:09 #15
ja og dækker TDC ikke i ca 99 %???
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 22:09 #16
*LOL* Skal vi så gætte hvor den tekst er snippet fra? Hvor troværdige mon de selv er?
Avatar billede jackson23 Nybegynder
24. marts 2002 - 22:20 #17
*LOL* skal vi så gætte på hvor Sonofons tekst er snuppet fra? Hvor troværdige mon de selv er?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 22:40 #18
djeclemen: "Gu er det da ej!!

SONOFONS NET ER DET BEDSTE!!!!!!!!!
TDC SUCKS "

TAL PÆNT! ... og jeg kan se du ved et uheld har fået slået caps lock til .. SLÅ DEN FRA!

invisibleman / coadmin
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. marts 2002 - 01:12 #19
jah blodet steg mig lidt for meget til hovdet der..

Undskylder..
Avatar billede danscape Nybegynder
25. marts 2002 - 01:22 #20
invisibleman>>> Hold nu kæft med dit åndssvage caps lock-koncept! Find dog noget mere fornuftigt at bruge din tid på, nu når du er ko-admin!!!!! ;D