Avatar billede creativedge Nybegynder
24. marts 2002 - 17:32 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Min kæreste og jeg...

Vi går i øjeblikket igennem en meget hård tid, da jeg fornyligt er blevet informeret om at hun ikke opnår klimaks ved samleje.
Hvordan får jeg hende til at komme?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 17:34 #1
FUT somewhere else ;)
Avatar billede sthen Nybegynder
24. marts 2002 - 17:35 #2
Prøv under Freelance ??!!??
Avatar billede 0ffline Nybegynder
24. marts 2002 - 17:35 #3
Spørger ham der informerede dig om det
Avatar billede echsphilee Nybegynder
24. marts 2002 - 17:35 #4
gi' mig hendes nr, så skal jeg denondelyneme...*GG*
Avatar billede echsphilee Nybegynder
24. marts 2002 - 17:36 #5
offline>>sån der!!
Avatar billede danscape Nybegynder
24. marts 2002 - 17:39 #6
FORKERT KATEGORI!!!!!!!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 17:41 #7
danscape:

1. Slå caps lock fra!
2. Fortæl mig venligst hvilken kategori manglende orgasme hører under ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 17:42 #8
Eller - manglende whatever det nu er :D
Avatar billede echsphilee Nybegynder
24. marts 2002 - 17:43 #9
hmm, hardware>håndholdt?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 17:44 #10
Hæ hæ ..
Avatar billede 0ffline Nybegynder
24. marts 2002 - 17:45 #11
Skulle være ok - virker for mig :O)
Avatar billede danscape Nybegynder
24. marts 2002 - 17:46 #12
insibleman>>> jeg bruger ikke caps lock, jeg holder blot shift knappen nede, imens jeg trykker på nogle bogstaver.... *LOL*!

Tjaaa... du er jo ko-admin, så mon ikke du lige skulle lave en kategori til det?! Arj... ellers syntes jeg at den burde hører inde under Job/opgaver > Fuldtid, - for det er jo et fuldtids-blow-job der skal til her, ikk´?? *LOL* man!!!
Avatar billede swordcat Nybegynder
24. marts 2002 - 17:54 #13
insibleman>>> jeg bruger ikke caps lock, jeg holder blot shift knappen nede, imens jeg trykker på nogle bogstaver.... *LOL*!

In Ur face *LOL* ......du bad selv om det :O)
Avatar billede kublaikhan Nybegynder
24. marts 2002 - 18:18 #14
I 99% af alle tilfælde, hvor kvinder ikke opnår orgasme, skyldes det en manglende evne til slappe af og nyde oplevelsen fuldt ud. For eksempel kan kvinder, der lider af vaginisme have problemer, fordi det gør helvedes ondt når manden trænger ind. I mange tilfælde er det fordi kvinden føler sig utryg, hvilket igen kan skyldes tidligere oplevelser, der har forbundet sex med noget negativt.
Enten skal I snakke med æ' doktorrrmann om det, eller du må tage den med ro og bruge et par timer på forspil; alle disse tosser, der har en idé om at 7-9min til sex er fan'me egocentrikere uden sans for noget som helst...

Og til de af Jer, der af uforklarlige årsager ikke kan tage dette seriøst, lad dog være at skrive herinde, når manden har et decideret problem...
Avatar billede 0ffline Nybegynder
24. marts 2002 - 18:29 #15
Jamen, hvis dette spørgsmål skulle tages seriøst, så vil jeg da gerne undskylde mange gange til <creativedge>
Problemet virker måske overskyggende pt. men åbentbart ikke værre end at det skulle kunne klares for sølle 30 points
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:24 #16
Avatar billede zakopath Nybegynder
24. marts 2002 - 19:31 #17
fed samtale =)! kublaikhan -> giver dig ret .. forspil er sgu vigtig sørg for at gøre hende godt våd find ud af hvad der tænder hende (ved godt at du sikkert ikke har tiden til at finde ud af det) og drop alt samtale under samleje det kan virkelig spolere det HELE med mindre at hun siger et eller andet så gryndt med stille og rolig ;)
Avatar billede kublaikhan Nybegynder
24. marts 2002 - 19:47 #18
Hun kan såmænd blive lige så våd det skal være, men derfor er det s'Gu' ikke sikkert, at det holder op med at gøre ondt på konen! Han må væbne sig med tålmodighed og ellers gøre en hulens masse af de ting, hun kan lide i hverdagen for at løsne op for evt. spændinger...
Samtale er kun brugbart under samleje, når man lige har brug for at tænke på noget andet et kort øjeblik for "at sænke safterne en anelse for en selv" :o)
I øvrigt håber jeg ikke han griber det an som om det var en porno-film han var med i!!! De få kvinder, der ligger å' skriger på samme måde som i de film, er jeg overbevist om fake'r den, hele vejen igennem for at få det overstået hurtigst muligt (men selvfølgelig findes der undtagelser :o) og på en eller anden måde har fået et letteret forskruet syn på sex. Har endnu ikke snakket med en Quinde, der ku' li' det på den måde i øvrigt - er det kun mænd, der tænder på det skod-porno???
Tag den lidt med ro og gå forsigtigt til værks; hun skal såmænd nok sige til, hvis der skal ændres på noget - ellers så bed hende om at sige til :o)

Bedste trick for at holde en del længere er at tælle en Netto-bon sammen på partnerens pande; det virker s'Gu' altid! :oD

Og ja, det virker godt nok lidt ironisk, at manden ikke sætter mere end 30 points på højkant, men det er vel ikke DERFOR man hjælper folk herinde??? Points'ene er der, så vidt jeg har forstået, kun for at give et hint om, hvor dygtige eksperter, der er herinde, så man kan henvende sig direkte til dem (hvis man kan det; har egentlig ikke undersøgt det :o)
Avatar billede zakopath Nybegynder
24. marts 2002 - 19:57 #19
kublaikha -> aaah hun skal nu være godt våd ellers sprænger man den der lille streng du ved ;) har lært af mine fejl *G*
Avatar billede creativedge Nybegynder
24. marts 2002 - 22:57 #20
Ikke flere som vil komme med et flere ider!? :)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
24. marts 2002 - 23:39 #21
Zakopath>>>>>>>>>>>>>>>
av-av-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV!!!!!!! Du skulle KRAFTEDEME have skridtprygl med en toiletvåd søndagsudgave af Berlingske Tidende for dén udtalelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oD
Avatar billede katie Nybegynder
25. marts 2002 - 00:15 #22
oral sex er den bedste løsning ....... der er ikke noget bedre end en tunge der kan finde ud af det! Brug måske også lidt legetøj....
Så skal hun nok nå de himmelske højder....
Avatar billede creativedge Nybegynder
25. marts 2002 - 20:22 #23
Okey.. jeg tror jeg prøver lidt af det hele! *G* :) Men skulle folk få lyst til at komme med flere gode råd.. kan de jo altid bruges!
Avatar billede hojben Novice
25. marts 2002 - 20:27 #24
Kan kun være enig med Katie...

;)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. marts 2002 - 03:45 #25
Må helt og holdent tilslutte mig Katie's råd, dog vil jeg tilføje dette; brug ikke kun spidsen af tungen! :o) Ved at bruge en større overflade af tungen får du også et federe resultat... Har i øvrigt haft en kæreste med samme problem, men det fik jag altså rådet bod på *hehe*
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. marts 2002 - 04:08 #26
jag??? *ØDRK for en grim tyrkfejl* Der skal naturligvis stå jEg
Avatar billede echsphilee Nybegynder
26. marts 2002 - 06:39 #27
kreidlerhansen>>øh, hvad skulle der stå? *GG*
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
26. marts 2002 - 23:19 #28
Jeg skrev "jag" istedet for "jeg"; en tyrkfejl jeg er ret træt af! Mine fingre har besluttet sig for, at bruge "A" istedet for "E" i enkelte ord. På samme måde kommer jeg altid til at skrive "copmuter" istedet for "computer"!

Diagnose: Kronisk forvirret...

Behandling: En masse solskin og kørsel på min Kreidler-MC!!! :oD
Avatar billede echsphilee Nybegynder
27. marts 2002 - 06:48 #29
kreidlerhansen>>kom med en tur i min '71 Mustang. så er alle dine problemer forsvundet som dug for solen :-)
Avatar billede hojben Novice
27. marts 2002 - 06:51 #30
Kan lige tilføje til Katie's kommentar at er der en piercing i tungen blir effekten større ;)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. marts 2002 - 09:10 #31
echspilee>>>>>> SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!! '67 og '69 var nu også gode årgange for den model :o) Forresten et spøjst stil-skift fra den noget aggressive front i slutningen af '60erne til den lidt mere konservative front i starten af '70erne, eller tager jeg fejl?
Men du kigger da bare forbi ved lejlighed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oD
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. marts 2002 - 09:11 #32
Prøv forresten lige at tjekke modellen fra 1979 *GGGGGGGGGGGGGG*
http://www.mustangworks.com/mediacenter/pictures/
Avatar billede creativedge Nybegynder
27. marts 2002 - 09:58 #33
En piercing i tungen! *gisper!!!* Well det må jeg vel ha' så... *tager sig til hovedet, woow overlever jeg det!?*
Avatar billede katie Nybegynder
27. marts 2002 - 11:54 #34
En piercing overlever du da helt klart! Og din pige vil helt klart kunne li´ det!
Hvad gør man ikke for den man elsker *S*
Har i nogensinde overvejet at invitere en pige med ?
Avatar billede hojben Novice
27. marts 2002 - 14:38 #35
hehe Katie ;) du har da den helt rigtige holdning *gf*
Avatar billede creativedge Nybegynder
29. marts 2002 - 13:38 #36
Kublaikahn>>>>>> Lækkert med en der har jordforbindelse!!
Tusind tak for de gode råd, det har givet stof til eftertanke :OD
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
06. april 2002 - 01:16 #37
Kublaikhan eksisterer ikke længere :o) En af mine kammerater oprettede en konto via min computer og jeg glemte at se mig for, inden jeg skrev mine kommentarer! Tossen er rejst til USA og jeg slettede altså hans bruger (EFTER jeg havde modtaget en bekræftelse fra ham, selvfølgelig :oD)
*Tillader mig at takke for kompliment'en!*

Undskylder ærbødigst, både overfor Jer og for folkene bag Eksperten!

Men m.h.t. Katie, må jeg sige hun ganske rigtigt har den helt rigtige holdning! Hu-ha-ja ;o)