Avatar billede michael-rene Nybegynder
01. april 2002 - 15:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med en masse :-)

Har nogle problemer med min puter.
Når jeg starter den op, kan man nogle gange ikke få vist nogle sider i min IE, selvom jeg godt kan komme på nettet, på icq og på irc. Jeg har også problemer med at hører netradio, den vil ikke spille noget den opretter godt nok fordindelse men der er ingen lyd. Jubii mixradio, Digital import og NRJ drejer det sig om.
Min winamp fucker også op nogle gange den vil ikke spille musik filer.
Når jeg lukker min computer kommer den frem med der ikke er nok system ressourcer tilbage ?  Fatter ik en ski :)
Jeg bruger win xp home edition
Jeg har en 1100 mhz amd  og 256 mb ram
ADSL

De overstående problmer løses som regl ved en genstart af computeren  men det kan jo ikke passe man skal genstarter før det virker.

Nogle der har nogle forslag til hvad man kan gøre, da det er total belastende.

Har prøvet at ryde op på mine harddiske og lavet en scandisk  har scannet for virus  men intet virker :P

/Michael Knudsen
Avatar billede sukos Juniormester
01. april 2002 - 15:23 #1
Umiddelbart lyder det som om en total geninstallation ville være meget fornuftigt.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
01. april 2002 - 15:32 #2
hehe ja har overvejet det  men vil helst undgå det :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. april 2002 - 15:36 #3
så prøv med en repair af systemet, boot på CD'en, spring første Repair over og fortsæt installationen så får du muligheden for at reparere XP, tryk på tasten R og hav CD-nøglen klar, så skulle du ende med et system der fungerer normalt.

Du risikerer ikke at miste dine indstillinger og programmer.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
01. april 2002 - 15:38 #4
ok det vil jeg lige prøve
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. april 2002 - 15:42 #5
det tager gerne lidt lang tid, næsten som at installere påny.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
02. april 2002 - 00:34 #6
virker ikke må prøve at geninstallere det :(
Avatar billede michael-rene Nybegynder
02. april 2002 - 00:35 #7
:(((((((((((((